DaRe_deVIl Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Blir litt frustrert over at man må betale for å spille over nettet, får ikke veldig lyst til å kjøpe MMORPG's da Jeg har ikke engang kredittkort Huff, da får jeg bare fortsette med cs da Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen spill lar deg kjøpe Game Cards, men det paradoksale er at jeg aldri har sett en norsk spillbutikk føre disse. Og da må du kjøpe dem fra utlandet, noe som igjen mer eller mindre tvinger deg til å kjøpe dem med VISA-kort eller lignende. Star Wars Galaxies er ett av disse spillene, men om du kan kjøpe Game Cards i Norge aner jeg rett og slett ikke. Sjekk med din lokale spillbutikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 elkjøp der jeg bor(porsgrunn)sa de at de fikk det på samme tid som swg men det er da elkjøp tror ikke veldig på det er litt dumt at man kan holde datoen men det er ikke alt dems feil Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Da er det egentlig like greit å anskaffe Kredittkort da vel, enn å skaffe seg de såkalte "game cardsene" (Kommer aldri til å få det ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 er ikke alle som er gamel nok til å ha det da Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Og hvor gammel er du da?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 fjortisen det er meg Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 elkjøp der jeg bor(porsgrunn)sa de at de fikk det på samme tid som swgmen det er da elkjøp tror ikke veldig på det er litt dumt at man kan holde datoen men det er ikke alt dems feil Elkjøp i Porsgrunn er helt ubrukelige! Laterlige ekspeditører som ikke gider å prøve å skjøne hva du mener engang. Og kø! Alltid kø! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noen spill lar deg kjøpe Game Cards, men det paradoksale er at jeg aldri har sett en norsk spillbutikk føre disse. Narvesen på Jernbanetorget i oslo har 3 måneders gamecard til Anarcy Online Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 det er helt vanlig å betale for mmorpg spill er du ikke gammal nok spør morra\farn din eller en kompis ? eller forsett med 14iss CS ^^ Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hmm skal egentlig skaffe med VISA nå. Det eneste problemet er at jeg må ha 15000 på kontoen først. Hvordan skal jeg klare det Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Hmm skal egentlig skaffe med VISA nå. Det eneste problemet er at jeg må ha 15000 på kontoen først. Hvordan skal jeg klare det ah bruk en annen bak anbefaler www.sparebank1.no der har den sånn visa greie for ungdom 18+25 eller no masse rabbater og ikke så dyrt fin nettbank og den du snaker om har jeg også vis det er ---- husker jeg ikke hva den heter i Farta skadiabanken ? hmm Endret 27. november 2003 av Spiffen Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) det er helt vanlig å betale for mmorpg spill er du ikke gammal nok spør morra\farn din eller en kompis ? eller forsett med 14iss CS ^^ jeg hater cs så det er sagt har lyst til å kverke alt som har med cs å gjøre Endret 27. november 2003 av medlem-19530 Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Samme her.. , men når jeg ikke er gammel nok til å ha kredittkort bankkort Ta en titt her og vis dere gidder.. Så kan dere forklare litt mer der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå