Gå til innhold

MMORPG og betaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spill lar deg kjøpe Game Cards, men det paradoksale er at jeg aldri har sett en norsk spillbutikk føre disse. Og da må du kjøpe dem fra utlandet, noe som igjen mer eller mindre tvinger deg til å kjøpe dem med VISA-kort eller lignende.

Star Wars Galaxies er ett av disse spillene, men om du kan kjøpe Game Cards i Norge aner jeg rett og slett ikke. Sjekk med din lokale spillbutikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

elkjøp der jeg bor(porsgrunn)sa de at de fikk det på samme tid som swg

men det er da elkjøp ;) tror ikke veldig på det :no: er litt dumt at man kan holde datoen men det er ikke alt dems feil :wallbash:

Lenke til kommentar
elkjøp der jeg bor(porsgrunn)sa de at de fikk det på samme tid som swg

men det er da elkjøp ;) tror ikke veldig på det :no: er litt dumt at man kan holde datoen men det er ikke alt dems feil :wallbash:

Elkjøp i Porsgrunn er helt ubrukelige! :thumbdown: Laterlige ekspeditører som ikke gider å prøve å skjøne hva du mener engang. Og kø! Alltid kø! :sleep:

Lenke til kommentar
Hmm skal egentlig skaffe med VISA nå. Det eneste problemet er at jeg må ha 15000 på kontoen først. Hvordan skal jeg klare det :cry:

ah bruk en annen bak

anbefaler www.sparebank1.no

der har den sånn visa greie for ungdom 18+25 eller no masse rabbater og ikke så dyrt

fin nettbank og

den du snaker om har jeg også vis det er ---- husker jeg ikke hva den heter i Farta skadiabanken ? hmm

Endret av Spiffen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
det er helt vanlig å betale for mmorpg spill

er du ikke gammal nok spør morra\farn din eller en kompis ?

eller forsett med 14iss CS ^^

jeg hater cs så det er sagt har lyst til å kverke alt som har med cs å gjøre :devil:

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...