Redaksjonen. Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Da de bestemte seg for utvikle i TypeScript dukket det opp problemer de ikke hadde sett for seg Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Altså, litt av en tittel. "Da de bestemte seg for å utvikle i TypeScript dukket det opp problemer de ikke hadde sett for seg" og jeg gledet meg til å lese litt om utfordringene de har hatt, men neida, null niks. Tittelen reflekterer ikke innholdet i det hele tatt! 9 Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Altså, litt av en tittel. "Da de bestemte seg for å utvikle i TypeScript dukket det opp problemer de ikke hadde sett for seg" og jeg gledet meg til å lese litt om utfordringene de har hatt, men neida, null niks. Tittelen reflekterer ikke innholdet i det hele tatt! Det som er så dumt er at selv om innholdet er forholdsvis spennende, så er det så innmari langt unna det tittelen tilsier at man blir skuffet og irritert likevel. Ikke en dritt om typescript og hvilke problemer de hadde pga det. 4 Lenke til kommentar
9MNAOD9R Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ligg unna de møkkete sokkene og trusene i skapet mitt Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Morna digi.. 1 Lenke til kommentar
BjartmarO Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det burde være straff på ett piskeslag for å nevne ordene tingenes internett eller skyen... Det er ulne buzzwords som betyr alt og ingenting. De bør etter min mening bare brukes dersom man har som mål å tåkelegge det som man ytrer seg om. Lenke til kommentar
B-- Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hvorfor vil noen jobbe i Accenture? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå