Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Apple skal fjerne gammel moro fra App Store Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Opprensking er normalt en fordel, men om man har gammel iPad eller andre produkter som ikke kan oppgraderes til nyeste iOS så kan dette bli et merkbart problem. Nå vil det begrensede utvalget av apper som støtter gammel iOS sannsynligvis bli ennå mindre. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tror ikke dette i realiteten er noe stort problem. https://david-smith.org/iosversionstats/ ~98% av brukerne er på iOS7 eller nyere. Lenke til kommentar
Nobunaga Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tror ikke dette i realiteten er noe stort problem. https://david-smith.org/iosversionstats/ ~98% av brukerne er på iOS7 eller nyere. Det er kjipt å bidra til verdens søppelhaug med å kaste fullt brukbare enheter, bare fordi Apple vil selge oss nye ting. Jeg har et par gamle enheter som ungene elsker å spille på. De funker helt fint til det. 3 Lenke til kommentar
Arildmar Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Vil da appene forsvinne fra enhetene som de er innstallert på også, eller er det bare slik at de ikke kan hentes ned fra App Store? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det er kjipt å bidra til verdens søppelhaug med å kaste fullt brukbare enheter, bare fordi Apple vil selge oss nye ting. Jeg har et par gamle enheter som ungene elsker å spille på. De funker helt fint til det. Det er fortsatt i realiteten ikke noe stort problem. Skal 98% av brukerne måtte vasse gjennom en digital søppelhaug av apper som kræsjer og ikke fungerer på nyere OS, bare fordi de resterende 2% av brukerne tviholder på eldgamle enheter? For øvrig er det vel knapt noen produsent som har lengre levetid på hardware og software-støtte for gammel hardware enn hva Apple har. På de siste 8 årene har jeg byttet Macbook Pro én gang, for 2 år siden, og jeg har fortsatt den første iPad Mini i drift og den fungerer uten store problemer. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Vil da appene forsvinne fra enhetene som de er innstallert på også, eller er det bare slik at de ikke kan hentes ned fra App Store? Som det står i artikkelen: de vil ikke forsvinne fra enhetene, men de vil ikke lenger være å finne på App Store. 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Vil da appene forsvinne fra enhetene som de er innstallert på også, eller er det bare slik at de ikke kan hentes ned fra App Store? står i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå