AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hei. Første gang jeg er i så nær komtakt med en jente og jeg roter det til ... Denne kenta virket så moden og hun sa hun var xxx-student. Jeg gikk fem på. Vi hadde ikke sex , men var nakne i senga liksom og koste. Da hun skal dra sier hun at hun er 14 år, men det er åpenbart en spøk. Jeg blir litt mistenksom, og søker rundt, finner ut at hun er 17, jeg er 19. Nå kjøpte jeg liksom vin til henne og er skikkelig redd for å få poliet på døra ... Hun virket sykt smart og snill, men i realiteten jævlig frekk.... Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Hun har lyst til å møtes igjen, denne gangen for å ha sex, men jeg har ikke lyst til å servere alkohol denne gangen. Skal bare be henne fre edru, skal ikke kjøpe inn engang. Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Hun løy faktisk om alt. Relasjoner, søsken, studie, hvem hun er rett og slett. Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tviler du får purken på døra. Hadde du vært 32 år så kanskje du hadde fått purken på døra. Hun løy, dere er rundt samme alder. Shit happens. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Tviler du får purken på døra. Hadde du vært 32 år så kanskje du hadde fått purken på døra. Hun løy, dere er rundt samme alder. Shit happens. Men jeg er sykt redd for det, idåfall mister jeg utdannelsen min hvis jeg får noe på rullebladet Jeg fyller 20.. Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ikke tenk på det "skjenket" x-min når hun var 17 år og jeg var 21 år. Det kommer ikke til å skje noe, det garanterer jeg. (For dere moralister der ute: Å gi eller selge alkohol til mindreårige er galt og ulovlig + ikke gjør narkotiske stoffer). 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år... Tror ikke det er sex TS er redd for. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år... Er du seriøs? 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Nei, men har ikke noe å være redd for heller. Høres ut som han har røyka sokkene sine. 3 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Du blir jo ikke bura inne for å overlevere ei flaske vin til ei jente på 17, så sant den ikke var fulla av GHB og andre godsaker.. Tror nok politiet er litt mer opptatt av å ta seg litt viktigere saker.. Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år... Har du lest topicen.. han har noya for å sjenke ei jente på 17 år noe som er juridisk ulovelig.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Du blir jo ikke bura inne for å overlevere ei flaske vin til ei jente på 17, så sant den ikke var fulla av GHB og andre godsaker.. Tror nok politiet er litt mer opptatt av å ta seg litt viktigere saker.. Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år... Har du lest topicen.. han har noya for å sjenke ei jente på 17 år noe som er juridisk ulovelig.. Hva defineres som å sjenke? Altså; jeg kjøpte vin til dette formålet. Booket hotellrom. Begge møttes og vi koste. Jeg ga henne to-tre glass vin og vi delte cider. Er dette sjenking? Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Du blir jo ikke bura inne for å overlevere ei flaske vin til ei jente på 17, så sant den ikke var fulla av GHB og andre godsaker.. Tror nok politiet er litt mer opptatt av å ta seg litt viktigere saker.. Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år...Har du lest topicen.. han har noya for å sjenke ei jente på 17 år noe som er juridisk ulovelig.. Hva defineres som å sjenke? Altså; jeg kjøpte vin til dette formålet. Booket hotellrom. Begge møttes og vi koste. Jeg ga henne to-tre glass vin og vi delte cider. Er dette sjenking? Anonymous poster hash: 00ae0...65a ... Endret 7. september 2016 av Heradon Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Du blir jo ikke bura inne for å overlevere ei flaske vin til ei jente på 17, så sant den ikke var fulla av GHB og andre godsaker.. Tror nok politiet er litt mer opptatt av å ta seg litt viktigere saker.. Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år...Har du lest topicen.. han har noya for å sjenke ei jente på 17 år noe som er juridisk ulovelig.. Hva defineres som å sjenke? Altså; jeg kjøpte vin til dette formålet. Booket hotellrom. Begge møttes og vi koste. Jeg ga henne to-tre glass vin og vi delte cider. Er dette sjenking? Anonymous poster hash: 00ae0...65a Ulovelig å kjøpe alkohol til personer under 18 år.. Men who gives a fuck... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Du blir jo ikke bura inne for å overlevere ei flaske vin til ei jente på 17, så sant den ikke var fulla av GHB og andre godsaker.. Tror nok politiet er litt mer opptatt av å ta seg litt viktigere saker.. Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år...Har du lest topicen.. han har noya for å sjenke ei jente på 17 år noe som er juridisk ulovelig.. Hva defineres som å sjenke? Altså; jeg kjøpte vin til dette formålet. Booket hotellrom. Begge møttes og vi koste. Jeg ga henne to-tre glass vin og vi delte cider. Er dette sjenking? Anonymous poster hash: 00ae0...65a Tja, juridisk sett så tror jeg alt er "skjenking". Å gi henne et glass vin eller to flasker sprit er like ulovlig. Men ikke tenk på det TS Slapp av 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Du blir jo ikke bura inne for å overlevere ei flaske vin til ei jente på 17, så sant den ikke var fulla av GHB og andre godsaker.. Tror nok politiet er litt mer opptatt av å ta seg litt viktigere saker.. Hva preiker dere om? Den seksuelle lavalderen er på 16 år... Har du lest topicen.. han har noya for å sjenke ei jente på 17 år noe som er juridisk ulovelig.. Hva defineres som å sjenke? Altså; jeg kjøpte vin til dette formålet. Booket hotellrom. Begge møttes og vi koste. Jeg ga henne to-tre glass vin og vi delte cider. Er dette sjenking?Anonymous poster hash: 00ae0...65a Tja, juridisk sett så tror jeg alt er "skjenking". Å gi henne et glass vin eller to flasker sprit er like ulovlig. Men ikke tenk på det TS Slapp av Skal jeg bare droppe å gi henne alkohol imorra, så får vi pule edru? Anonymous poster hash: 00ae0...65a 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Ellers kam jeg jo be henne hente alkohol selv hvis hun ønsker å bli rusa, så har jeg ingen medvirkning til det. Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Go for it! Husk dong (sexen altså, drit i alkoholen det er jo en vanlig tirsdag, Er hun alkis eller noe?) Endret 7. september 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Neh.. Kjør på cowboy style... Lever ikke livet uten litt action så lenge du respekterer henne og behandler henne derreter... Tror nok de fleste 18-20åringer ville vært buret inne for livstid om man skulle vært straffedømt for å overekke personer under 18år alkohol.... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Kan det skje noe hvis hun skulle anmelde meg for å ha gitt henne alkohol? Anonymous poster hash: 00ae0...65a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå