anonym678 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Er det normalt at menn over 50 også er interessert i rompe og kløft? Selv på kvinner på 25 år? Har i det siste merker voldsomt at min egen svigerfar har kikket ekstremt på kløften og rompen da jeg ser i speil osv.. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Populært innlegg 1234554321 Skrevet 5. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2016 ja 11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Er det normalt at menn over 50 også er interessert i rompe og kløft? Ser du menn over 50 med koner som ikke har rompe? Klart de vil se på rompe og kløft. Spesielt på kvinner på 25 år. Når jeg så trådtittelen trodde jeg du var 12. Anonymous poster hash: 4163b...755 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Kløft og rompe er vel like fint uansett alder på den som ser. Men å se ekstremt på noen, spesielt i slekt, det er ikke for meg. Hilsen en gammel (gris?)kail ^^ Lenke til kommentar
anonym678 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Ja har tenkt d, men i og med at jeg er samboer med sønnen hans. Konen hans er kjempeliten og tynn, har verken pupper eller rompe, så føler meg stor i tillegg da den familien er så veldig smale. Kanskje han bare da liker mer former Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Klart hun har rompe, det du mener er at hun ikke har stor rompe. Anonymous poster hash: 4163b...755 2 Lenke til kommentar
anonym678 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Ja, er det jeg mener selvfølgelig. Men ganske så flat, fordi hun er så slank :-) Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Menn liker hunnkjønn! Alder har da lite med naturen å gjøre. Utvokste hunkjønn, er interessant. Vær bare stolt over, at menn liker deg/kroppen din. Selv er jeg relativt kresen på kropp, men ikke alder. Lenke til kommentar
anonym678 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Ja, synes bare det er litt spesielt siden det er faren til sambo. Men tar det bare som et kompliment! :-) Visste bare ikke bare om det dabbet av med alderen for menn å kikke , og nyte synet på kvinner. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Ja, synes bare det er litt spesielt siden det er faren til sambo. Men tar det bare som et kompliment! :-) Visste bare ikke bare om det dabbet av med alderen for menn å kikke , og nyte synet på kvinner. Jeg er trolig på samme alder (eller eldre), enn faren til din samboer. Men den dagen jeg ikke er interessert i jente-/damekropp, kan jeg bare "legge meg ned å dø". Folk har også sex etter 50 og den eldste man som har produsert barn, er vel over 100 år. At han prøver seg på noe, er noe annet. Spessielt da du er i sammen med sønnen. Men det må da være lov til å se, glede seg over det en ser og drømme litt. Endret 9. september 2016 av Friluftskar Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Dumt spørsmål. Menn kommer aldri til å slutte å se på kvinner i 20-årene, fordi kvinner i 20-årene er de mest attraktive. Mannens alder er likegyldig. Når en mann slutter å ha sex med kvinner i 20-årene, og går over til kvinner i 30-årene, så er det kun fordi han ikke lenger har sjangs på kvinner i 20-årene. 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Svigerfaren din er en gammel gris Greit nok at man liker å kikke på damer, men det går jo an å være litt diskret. Spesielt når det dreier seg om svigerdatteren. 2 Lenke til kommentar
anonym678 Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Han prøver seg ikke på noe, men merker jo han ser. Men da er det ikke noe rart i det, da det er normalt :-) Kanskje han bare ikke er like flink å være diskre som andre, men han har aldri prøvd seg noe mer. Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fullstendig normalt. Nærmer meg 50 selv og jeg har ikke tenkt å stoppe 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Uff da, jeg kunne aldri sett på rumpen til svigerdatteren min... herregud... da er man passe styrt i hue og ganske desperat... det finnes så mange andre man kan glo på, så synes han der svigerfaren din virker temmelig umoden. Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Ja, synes bare det er litt spesielt siden det er faren til sambo. Men tar det bare som et kompliment! :-) Visste bare ikke bare om det dabbet av med alderen for menn å kikke , og nyte synet på kvinner.Om jeg blir 100 år og blir sengeliggende på et eldrehjem, så blir nok dagens høydepunkt om det kommer en søt og hyggelig ung hjelpepleier innom og ser til meg Edit: gjør ingenting om hun viser litt kløft heller Endret 8. september 2016 av RegistrereMeg 2 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Uff da, jeg kunne aldri sett på rumpen til svigerdatteren min... herregud... da er man passe styrt i hue og ganske desperat... det finnes så mange andre man kan glo på, så synes han der svigerfaren din virker temmelig umoden. Så, du er tom for testosteron! Tror det er du som er unormal. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Å sjå på det motsatte kjønn er greit, men det kan gå ei grense når det er snakk om svigerdatter. Det er sjølvsagt snakk om kva grad det er snakk om. Det er vesentleg forskjell på å studere andre damer som går forbi på gata og å stirre på sviderdatter i eigen eller hennes heim. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Nei. Man sikler ikke på svigerdatteren sin. Han høres ut som en skikkelig ekling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå