Gå til innhold

Hvilket parti stemmer/hadde du stemt på?

Hvilket parti støtter du?  

100 stemmer

1. 1. Hvilket parti støtter du?

• AP
      12
    • V
      7
    • H
      10
    • KrF
      1
    • FrP
      23
    • RV
      12
    • DPP
      1
    • SV
      27
    • SP
      3
    • Andre
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
DLF? Det er litt av et parti! Men når det gjelder narkotika og den slags, kan jeg ikke støtte dem...

Men, gøy om de fikk noe å si! Heia DLF!

Du er så herlig konsekvent :thumbup:

Lenke til kommentar
Har du bevegd deg inn på forumet deres? Herrejerimin, makan til selvopptatte svadapratende mentalt syke tullinger skal du lete lenge etter. Eneste argumentet deres er at det og det initierer tvang, og litt ayn rand sitering.

Ja, er ikke DLF et reaksjonært parti i dag, under ledelse av gamle FrPere som ble utstøtt under møtet på "Dolkesjø" tidlig på 90-tallet?

Jeg er helt enig - makan til tullinger!

Lenke til kommentar
Har du bevegd deg inn på forumet deres? Herrejerimin, makan til selvopptatte svadapratende mentalt syke tullinger skal du lete lenge etter. Eneste argumentet deres er at det og det initierer tvang, og litt ayn rand sitering.

Ja, er ikke DLF et reaksjonært parti i dag, under ledelse av gamle FrPere som ble utstøtt under møtet på "Dolkesjø" tidlig på 90-tallet?

Tja, jeg er ikke helt sikker på omobjektivisten Vegard Martinsen var FrPer i sin tid, men nå er han i alle lederen for DLF. Du ser ikke galskapen i programmet, men om du går inn på forumet deres florerer det med psykopati, og meningsmotstandere blir kastet ut, innlegg slettet og konspitrasjonsteorier om meningsmotstandere er hyppig brukt.

Lenke til kommentar

Tja, jeg er ikke helt sikker på omobjektivisten Vegard Martinsen var FrPer i sin tid, men nå er han i alle lederen for DLF. Du ser ikke galskapen i programmet, men om du går inn på forumet deres florerer det med psykopati, og meningsmotstandere blir kastet ut, innlegg slettet og konspitrasjonsteorier om meningsmotstandere er hyppig brukt.

Sjokkerende lesning! Det er akkurat slikt en opplever i et diktatur, eller ekstremiststyre med sensur.

Nettsteder eller establisement som ønsker å ta fra folk ytringsfrihet, eller trampe på meninger på denne måten burde selv bli tatt fra retten til plass på nettet.

At DLF gjør dette, overrasker ikke.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
FrP leder!!! Høyrevinden blåser over Norge!!

ta en ny titt .. SV leder overlegent over FRP på den pollen .. og mye tyder på en sosialistisk regjereing her ..

(tar du ikke hintete med at tilogmed høyre ikke vil sammarbeide med FRP?)

Nå er jo denne pollen ikke akkurat representativ, da det her er overrepresentasjon av av unge menn på ytre venstre fløy i forhold til landsgjennomsnittet. Høyre vil sammarbeide med FrP, men tør ikke fordi de vet at de vil bli mobbet og hengt ut til spott og spe i media. Men etter valget i 2005 tror jeg Høyre tar mottet til seg og samarbeider med sine nærmeste ideologiske allierte, FrP.

Btw, åssen forkortes Fremskrittspartiet? FrP eller FRP elller Frp ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...