Gå til innhold

Hvilket parti stemmer/hadde du stemt på?

Hvilket parti støtter du?  

100 stemmer

1. 1. Hvilket parti støtter du?

• AP
      12
    • V
      7
    • H
      10
    • KrF
      1
    • FrP
      23
    • RV
      12
    • DPP
      1
    • SV
      27
    • SP
      3
    • Andre
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Venstre-mann mener jeg faktisk at Venstre burde vurdere å trekke seg ut av regjeringen, hvis de skal stå innefor sitt politisk-ideologiske grunnlag. Men makt er makt - Venstre får fullført vel 30% av sitt program i regjeringen, og det er allikvel bedre enn ikke noe. Allikvel finnes grenser for hvor mye de burde akseptere. Men jeg må også si at jeg synes regjeringen gjør en relativt god jobb. Hvordan andre oppisjonspartier måtte spre av propaganda - det er noe annet å være i maktposisjonen.

FrP har ingen regjeringserfaring - og jeg sier - heldigvis. Takk, for at vi er spart for den slags bygdetullinger!

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Carl I Hagen For President!

Jeg tror det kunne blitt utrloig om Norge ble styrt av Høyre og FrP. da ville vi ikke ta imot så magen innvandree, vi fille få færre avgifter og lavere skatter.

Hvis man vil bruke opp alle pengene (les: oljefondet) nå så er nok dette ypperlig ja....For oss normale mennesker som klarer å se mer en fire år fremover er FrP-politikk en uting.

Endret av Lord Bergen
Lenke til kommentar
Flott da. Men med Carl I. som president, da skulle du også få ha en like "gratis" utdanninelse som idag.

Tviler på det. I likhet med andre partier som deler FrPs politiske posisjon er intellektual- og kultur-verider tabu. FrP vil gjøre alle i landet like dumme som alle de tullingene som kaster bort sin stemme på dem ...

Lenke til kommentar
Carl I Hagen For President!

Jeg tror det kunne blitt utrolig om Norge ble styrt av Høyre og FrP. da ville vi ikke ta imot så magne innvandrere.

tok meg friheten til å rette dine skrivefeil i quote'n.

uansett, jeg anser asylretten som menneskerettighet nr. 1, dette innebærer at alle mennesker skal kunne velge fritt hvor i verden de vil bosette seg / vandre gjennom. :thumbup:

Endret av heraldo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...