Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Chrome er tregere en sirup!

Anbefalte innlegg

De siste dagene har Chrome blitt tregere og tregere, og er nå på stadie der det ikke lengre er brukenes til noe som helst.

Går jeg inn på diskusjon.no så tar det ca 20 sekunder før siden er ferdig lastet inn. Noen sider jobber den med i flere minutter før det kommer en feilmelding om at siden svarer ikke og om jeg vil lukke den.

De samme sidene virker helt strålende i for eksempel Edge. Der skjer ting umiddelbart, men i Chrome er det altså tregt som F!

Har kjørt igjennom med google sitt eget program for å sjekke tillegg, har søkt etter spyware osv.

Noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok en tilbakestilling av Windows 10 nå kveld, så nå virker det igjen frem til neste gang. Skjer med jevne mellomrom at Chrome blir direkte ubrukelig, og har ikke funnet noen annen løsning enn å ta ny installasjon av Windows, tross for at det er kun Chrome som er problemer med.

Men slettet alt av brukerdata først, fjernet Chrome og la inn på nytt uten at det var noen forskjell. Ikke fått testet i inkognito, men skal prøve det neste gang for å se om det utgjør noen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...