ProphetSe7en Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 De siste dagene har Chrome blitt tregere og tregere, og er nå på stadie der det ikke lengre er brukenes til noe som helst. Går jeg inn på diskusjon.no så tar det ca 20 sekunder før siden er ferdig lastet inn. Noen sider jobber den med i flere minutter før det kommer en feilmelding om at siden svarer ikke og om jeg vil lukke den. De samme sidene virker helt strålende i for eksempel Edge. Der skjer ting umiddelbart, men i Chrome er det altså tregt som F! Har kjørt igjennom med google sitt eget program for å sjekke tillegg, har søkt etter spyware osv. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre her? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Ja det var det første jeg prøvde. Slettet også DNS Cache sånn i tilfelle. Oppdaterte til nyeste Chrome, slettet alt av bookmarks jeg ikke trenger, fjernet utvidelser jeg ikke bruker og jeg har prøvd med å deaktivere hardware akselerasjon som jeg så ble tipset om andre steder. Lenke til kommentar
elementsav Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Har også litt problemer med chrome. Twitch videoer som hakker (ikke i edge) og facebook som henger seg Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Den er ikke bare litt treg dessverre, er helt ubrukelig slik det er nå. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Er det like tregt i inkognito modus? Prøv å slett alt av extensions, cashe etc. Du kan jo evt ta en tur i Appdata på PCen og slette alt der, så avinstallere også installere igjen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Jeg tok en tilbakestilling av Windows 10 nå kveld, så nå virker det igjen frem til neste gang. Skjer med jevne mellomrom at Chrome blir direkte ubrukelig, og har ikke funnet noen annen løsning enn å ta ny installasjon av Windows, tross for at det er kun Chrome som er problemer med. Men slettet alt av brukerdata først, fjernet Chrome og la inn på nytt uten at det var noen forskjell. Ikke fått testet i inkognito, men skal prøve det neste gang for å se om det utgjør noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå