Erling E. Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det er ikke lenge siden det nyeste innslaget i Ultima-franchisen ble kunngjort. Ultima X: Odyssey lover å ta serien til nye høyder, ved å sikre spillere et action-orientert massivt onlinespill (MMORPG). Likevel viker spillet sterkt vekk fra de sosiale elementene som gjorde Ultima Online så populært, men sjesfdesigner Jonathan Hanna lover oss at spillet vil by på mange andre godbiter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kan ikke si jeg så nå dato på når det kommer ut ? så stilig ut Nesten så jeg gleder meg til det =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 kan ikke si jeg så nå dato på når det kommer ut ? Noen dato er ikke fastsatt. Hvis du lurer på dato i fremtiden kan du bare klikke på produktinfo under boksbildet i artiklene. I dette tilfellet kommer du da til denne siden: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14613 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg