Vimsan Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 2) det viktigste er at han har livet på stell.Dette må vel være løgn? Det kan i alle fall ikke stemme. Hvis det viktigste for deg er at mannen har livet på stell, så bør det være umulig at de du ender opp i et forhold med blir emosjonelle vrak. Har de livet på stell betyr det at de ikke var emosjonelle vrak før de møtte deg. Det betyr også at du ikke bør ha så stor innflytelse på dem. Derfor er dette sannsynligvis ikke sant. Eventuelt har du en helt annen oppfatning av hva "ha livet på stell" betyr. Det handler ikke bare om å ha et sted å bo, ha en bil, og ha "en jobb". Det handler om å være selvstendig, være psykisk og fysisk sunn, ha en god sosial omgangskrets, være bevisst på sin retning i livet, og ha en klar plan for fremtiden. Det handler om å være trygg på seg selv og sitt eget liv. Jeg kan ikke gjøre annet enn å anta at dette ikke har vært tilfelle for noen av dem du beskrev i første post. 3) jeg har vært singel i tre år og synes ikke det er spesielt vanskelig, men ser ikke for meg en evighet alene.. Datet en fyr for litt siden, men han hatet min alenetid og at jeg brukte barnefrie helger på venninner og vinkvelder, så det gikk over før det startetDu ser ut til å ha en tendens til å sette deg selv i sentrum. Måten du karikerer mennene som problemer som er avhenig av deg, gjenspeiler måten du tenker på. Til å være så selvsentrert er du også overraskende lite introspektiv. Du anser andre for å leve for deg, men selv når du så tydelig er fellesnevneren for dine egne problemer, klarer du likevel ikke å gå inn i deg selv og se hva du selv gjør galt. Det er ikke mulig å gi deg gode svar på problemet ditt uten å spekulere i hva som egentlig foregår fordi du fremstiller situasjonen utelukkende som om problemet befinner seg hos disse mennene, og ikke i deg selv. Du ser ikke for deg at du skal leve en evighet alene, men hva er det du egentlig tilbyr i forholdet? Hvorfor skal noen gidde å være sammen med deg når du har en historie med død og fordervelse bak deg? De eneste som biter på den kroken vil sannsynligvis være emosjonelt ustabile og desperate menn som ikke bryr seg om all bagasjen du drasser på. Kort oppsummert: Du er problemet deres, ikke omvendt. Jeg lirer vel mest på hva som er årsaken til at disse menn som har alt "på stell" før jeg kommer inn, mister grep etter bruddet. Jeg vil jo ikke være en kvinne som ødelegger menn. Jeg vil helst være et godt minne. Han som døde, døde forresten 20 år etter bruddet. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 kanskje du har personlige problemer og du liker menn med personlige problemer? EDIT: Kanskje du ubevist tenker at det er fint å ha en kjæreste som også har problemer. Fordi da føler du at dine egne problemer ikke er så store? eller kanskje det at du føler deg mer nyttig til andre mennesker når de har problemer? Det her er refleksjons spørsmål. så ikke ta deg nær om det ikke stemmer. ^^ Men kanskje greit å tenke på om det stemmer eller ikke, eller om det stemmer litt kanskje? eller om det stemmer på en annen måte? Akkurat dette tør jeg ikke helt å svare på. Personlige problemer har jeg nok ikke. Elendig erfaringer som barn hadde jeg. Ja, jeg liker å føle meg nyttig. Vasker, steller, lager mat og passer evt barn de har. Men det er kanskje et dårlig sjakktrekk... For når jeg ikke støvsuger eller er syk og ikke orker, så går det i kjeft og krangling. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ærlig talt, det vet vi ingenting om. At det går an. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Høres for meg ut som at du velger tapere, fordi du da har 'the upper hand'. Dårlige og usikre menn, slik at du blir den stabile med makt. Lettere å gå fra en 'taper'. Men si meg. Har du veldig dårlig selvtillit? Virker som du konsekvent velger menn som ikke er bra. Hva med å heller vente litt, og finne en mann som er bra? Det er jo mange av de der ute, men de finner seg sjeldent bra damer, for bra damer velger idioter Anonymous poster hash: 278bd...c8b Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Høres for meg ut som at du velger tapere, fordi du da har 'the upper hand'. Dårlige og usikre menn, slik at du blir den stabile med makt. Lettere å gå fra en 'taper'. Men si meg. Har du veldig dårlig selvtillit? Virker som du konsekvent velger menn som ikke er bra. Hva med å heller vente litt, og finne en mann som er bra? Det er jo mange av de der ute, men de finner seg sjeldent bra damer, for bra damer velger idioter Anonymous poster hash: 278bd...c8b Selvtilliten er ikke den beste, men jeg har ikke valgt tapere altså. De er jo ikke dårlig menn, men et eller annet gjør jeg med de.. Eller kanskje det lå an til at de skulle bli sånn, men jeg ikke så det.. Jeg er nok ikke så lett å leve med. Jeg er sta, har sterke meninger og kan diskutere en del. Jeg sier fra om jeg mener noe er feil og gidder ikke gå rundt grøten for å si det. Jeg er mer bevisst på hva jeg ønsker og han jeg datet sist var rasende fordi jeg ikke kunne være sammen med han hvert ledige sekund. Jeg ville gjerne ha tid til venner også når jeg hadde fri og da jeg valgte venner i stedet for han en dag, så var det hyl og skrik. Så da avsluttet jeg det hele. Hvor finner man de som ikke er idioter da? Jeg er ikke noe fruktfat selv, så kan ikke velge og vrake som jeg vil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Høres for meg ut som at du velger tapere, fordi du da har 'the upper hand'. Dårlige og usikre menn, slik at du blir den stabile med makt. Lettere å gå fra en 'taper'. Men si meg. Har du veldig dårlig selvtillit? Virker som du konsekvent velger menn som ikke er bra. Hva med å heller vente litt, og finne en mann som er bra? Det er jo mange av de der ute, men de finner seg sjeldent bra damer, for bra damer velger idioter Anonymous poster hash: 278bd...c8b Selvtilliten er ikke den beste, men jeg har ikke valgt tapere altså. De er jo ikke dårlig menn, men et eller annet gjør jeg med de.. Eller kanskje det lå an til at de skulle bli sånn, men jeg ikke så det.. Jeg er nok ikke så lett å leve med. Jeg er sta, har sterke meninger og kan diskutere en del. Jeg sier fra om jeg mener noe er feil og gidder ikke gå rundt grøten for å si det. Jeg er mer bevisst på hva jeg ønsker og han jeg datet sist var rasende fordi jeg ikke kunne være sammen med han hvert ledige sekund. Jeg ville gjerne ha tid til venner også når jeg hadde fri og da jeg valgte venner i stedet for han en dag, så var det hyl og skrik. Så da avsluttet jeg det hele. Hvor finner man de som ikke er idioter da? Jeg er ikke noe fruktfat selv, så kan ikke velge og vrake som jeg vil. I det siste her ligger jo svaret ditt. Du tror selv at du ikke er noe fruktfat, og mennene du velger reflekterer dette. Du må forstå at du fortjener bedre. Mange menn hater damer med venninner, og mange damer har store problemer med å prioritere rett. Jeg tror du ubevisst velger dårlige menn, rett og slett og det er veldig vanlig. Nå er det slik at 80% av damer er penere enn de tror, og også generelt penere enn menn. Det kan virke som du egentlig slites mellom å være singel og å ha kjæreste. Dette er veldig vanlig og vanskelig. Du trives nok alene men vil ha en kjæreste iblant. Problemet er at du er dame og damer skal jo ikke være sånn;) Anonymous poster hash: 278bd...c8b Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hun jeg dater nå. Mener at jeg ikke er hennes type fordi hun er vant med å date rasshøl som liker å dra ut på byen og drikke seg dritings og ikke gidder å inkludere henne med på ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå