Gå til innhold

Manchester United vs Manchester City


rune2677

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-343576

 

Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag :)

 

Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig.

Alltid jævlig dritt å tape mot City, men ellers er jeg helt enig. Jeg satt og gliste hver gang vi sparket ned City-spillerne og de lå og grein. City kommer til å slite utover sesongen.

 

 

 

lol. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag :)

 

Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig.

Alltid jævlig dritt å tape mot City, men ellers er jeg helt enig. Jeg satt og gliste hver gang vi sparket ned City-spillerne og de lå og grein. City kommer til å slite utover sesongen.

 

 

 

lol. 

 

 

Jeg mener det oppriktig, hehe. De kommer til å slite mot lag som evner å gjøre det vi gjorde i andreomgangen en hel kamp. De har åpenbare svakheter i forsvaret og på midtbanen. Ekstremt sårbare for skader på stopperne. De to målene de scorer i dag går ikke alltid inn. Så jeg tror og håper de kommer til å tape flere poeng enn Guardiolas lag har gjort tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...