Gå til innhold

Manchester United vs Manchester City

rune2677

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-343576

Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag :)

Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig.

Alltid jævlig dritt å tape mot City, men ellers er jeg helt enig. Jeg satt og gliste hver gang vi sparket ned City-spillerne og de lå og grein. City kommer til å slite utover sesongen.

lol. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag :)

Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig.

Alltid jævlig dritt å tape mot City, men ellers er jeg helt enig. Jeg satt og gliste hver gang vi sparket ned City-spillerne og de lå og grein. City kommer til å slite utover sesongen.

lol. 

Jeg mener det oppriktig, hehe. De kommer til å slite mot lag som evner å gjøre det vi gjorde i andreomgangen en hel kamp. De har åpenbare svakheter i forsvaret og på midtbanen. Ekstremt sårbare for skader på stopperne. De to målene de scorer i dag går ikke alltid inn. Så jeg tror og håper de kommer til å tape flere poeng enn Guardiolas lag har gjort tidligere.

Lenke til kommentar

Tror også at City bare blir bedre og bedre. Dessverre, og heldigvis for oss, er de sykt avhengige av enkeltspillere (KDB/Silva) og de er støtt og stadig ute. Den eneste sjansen for at noen andre enn City vinner (og her mener jeg Chelsea) er hvis City går på seg skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...