Gjest bruker-343576 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Haha, idioti av Rooney. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 se som bravo hopper. lurer på om spillere under guardiola får instrukser om å overspille?Du vet hvem som er manager til United ja? Sten i glasshus eller? mourinho og filming? nei jeg ser ikke sammenhengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 se som bravo hopper. lurer på om spillere under guardiola får instrukser om å overspille?Du vet hvem som er manager til United ja? Sten i glasshus eller? mourinho og filming? nei jeg ser ikke sammenhengen.Så du er ny i fotballsammenheng? Eller har hele forhistorien til Mourinho blitt glosset over sekundet han tok over United? Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Fergie time. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Så du er ny i fotballsammenheng? Eller har hele forhistorien til Mourinho blitt glosset over sekundet han tok over United? Nei jeg har fulgt med lenge, og mourinho er ikke kjent for filming. Han er kjent for å være kynisk. Du må være ny her inne. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Ikke engang Zatan klarte å redde de røde djevlene denne gangen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Der ja, bedriten førsteomgang ødelegger alt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Bravo er jo ustabil i feltet. Og hvorfor satte aldri Sane fort mot Blind..? Fet kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Veldig valiant forsøk av united-gutta i 2.omgang. Takk for underholdende kamp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Vi ødela virkelig for oss selv i dag. Lett å si i etterkant, men hadde vi ikke gjort alle disse endringene så kunne ting fort ha sett annerledes ut. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Flott kamp! De Bruyne, damn, for et beist! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jevner enn jeg trodde, men Man City fikk for mye respekt etter at de slapp inn. Bravo helt krise. Kunne fort vært utvist. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Godkjent andreomgang det skal dem ha. Rashford må starte neste kamp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Førsteomgangen ødelegger. Tapet er ekstremt surt spesielt siden vi skulle hatt straffe. Men jeg synes andreomgangen viser mye positivt og jeg tror faktisk vi kommer til å havne over City på tabellen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Å tape mot City gjør det jævlig uansett! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Må vel være ærlig å si at målet denne sesongen for min del uansett er CL. Neste år er siktet inn på tittelen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Pep er og blir vår mareritt motstander, fullt fortjent seier til City dette her. Aldri sett et lag ha så god kontroll og rundspille oss så til de grader. Særlig i 1 omgang hvor det var menn vs gutter og det UTEN Aguero... hva hadde stillinga blitt om han spilte? Tør jeg ikke tenke på engang. Og hva er greia med at uansett hvor mye penger vi bruker på stjernespillere, så skal gameplanen vår være å måke opp baller på Fellaini når vi sliter og håpe på det beste? Fatter det ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig. Alltid jævlig dritt å tape mot City, men ellers er jeg helt enig. Jeg satt og gliste hver gang vi sparket ned City-spillerne og de lå og grein. City kommer til å slite utover sesongen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Tror City bare blir mer overlegen utover sesongen, dessverre. Håper jeg tar feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå