Gå til innhold

Manchester United vs Manchester City


rune2677

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

se som bravo hopper. lurer på om spillere under guardiola får instrukser om å overspille?

Du vet hvem som er manager til United ja? Sten i glasshus eller? :p
mourinho og filming? nei jeg ser ikke sammenhengen.
Så du er ny i fotballsammenheng? Eller har hele forhistorien til Mourinho blitt glosset over sekundet han tok over United?
Lenke til kommentar

Pep er og blir vår mareritt motstander, fullt fortjent seier til City dette her. Aldri sett et lag ha så god kontroll og rundspille oss så til de grader. Særlig i 1 omgang hvor det var menn vs gutter og det UTEN Aguero... hva hadde stillinga blitt om han spilte? Tør jeg ikke tenke på engang.

 

Og hva er greia med at uansett hvor mye penger vi bruker på stjernespillere, så skal gameplanen vår være å måke opp baller på Fellaini når vi sliter og håpe på det beste? Fatter det ikke.

Lenke til kommentar

Rå kamp! Egentlig fornøyd, syns vi tok oss godt opp i andre. Fjerde kamp under Mourinho viser oss at vi evner å ta grep og prestere bedre når vi må. Sikkert en jævlig bra kamp for de nøytrale i dag :)

 

Det å tape mot et sykt bra City er ikke så jævlig egentlig.

Alltid jævlig dritt å tape mot City, men ellers er jeg helt enig. Jeg satt og gliste hver gang vi sparket ned City-spillerne og de lå og grein. City kommer til å slite utover sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...