rune2677 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Old Trafford Lørdag 10.sept kl.1330 Vises på TV2 Premier League, Sky Sports among others.Kjør debatt, hvorfor ikke starte tidlig - dette er en svær en! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 City uten Aguero. Sliter da med å se hvordan United ikke kan vinne. Lenke til kommentar
rune2677 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Tenker også at det blir tøft for de, uten tvil deres viktigste spiller og det kan holde hardt mot et United i god form.Swansea borte i hans tredje kamp ute blir heller ingen walk in the park, Bournemouth før det skal de klare. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 4 på rappen, kjør på!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Drister meg til 1-3 tips her. Kanskje vanskelig uten Aguero da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Her taper nok vi ja. 1-2 eller 1-3 som over. City med eller uten Aguero vil være den vanskeligste kampen vi skal spille i år, sammen med møtene mot Chelsea. Har bare en liten følelse av at Mourinho ønsker å knuse Pep litt for mye, og at Pep rett og slett vinner denne på 100% riktig taktikk på kampdag. Spennende, men jeg gruer meg som faen! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Frykter en reprise av CL finalene i 09 og 11 hvor Pep's Barca bare sentret rundt oss som ingenting, mens spillerne våre sto og så på som statister. Er spent på om det blir en real bussparkering fra vår side, eller om vi faktisk kommer til å presse i denne kampen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nå har vi Zlatan. Da vinner vi. Men kommer Valencia til å spille? Han kommer vel tilbake fredag Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Clash of the Cash. Er det noen som synes det er synd at Man Utd ikke bruker egenproduserte spillere noe særlig lenger, eller er det ett fett så lenge man kjemper om tittelen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Når de ikke er gode nok må det bare bli slik. Føler ikke det er så veldig synd når det ikke er noen egenproduserte, men samtidig er litt ekstra artig når spillere som Rashford og Lingard gjør det bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Håper ingen får poeng. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Fy som jeg gruer meg. Lenge siden nervene har vært så på høyspent!! Del 1 av årets viktigste derby er bare én dag unna. Håper stemmebåndet får noe å bli ødelagt av imorgen. Kjenner pessimisme tar tak, men til i motsetning de tre siste årene har jeg troen nå. Det kan gå vår vei. Endret 9. september 2016 av Espp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Er det noen som synes det er synd at Man Utd ikke bruker egenproduserte spillere noe særlig lenger, eller er det ett fett så lenge man kjemper om tittelen?Er ikke enig i det. United har vært blant de aller flinkeste til å bruke egenproduserte spillere ganske lenge, spesielt de siste sesongene. Blant de største klubbene er vi på topp. Hvis du tenker på kun den siste tiden med Mourinho så virket Lingard å være førstevalget foran Mata og Mkhitaryan før han ble skadet. Rashford er andrevalg på spissplassen bak Zlatan, han har allerede fått spilletid og kommer til å spille mer. Så har vi Fosu-Mensah og Tuanzebe som vi garantert vil se mer av denne sesongen. Pogba er jo også i praksis egenprodusert, selv om han var borte noen år. Jeg synes bruk av egenproduserte spillere nesten er like viktig som å vinne titler i United på grunn av tradisjonene våre, og jeg er mer optimistisk på at Mourinho vil bruke dem nå enn jeg fryktet da han ble ansatt. Det er kult å kjøpe store stjerner, men bare hvis unggutta fortsetter å få sjansen sammen med dem. Endret 9. september 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Matthew Le Tissier vraker Wayne Rooney i sin Manchester XI Er dette noe å ha i overskriften sin da? Er dette overraskende? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Nærmer seg kamp nå. Gleder meg og gruer meg til denne kampen. Håper det blir en underholdende kamp med mye sjanser og mål begge veier, og ikke evig balltrilling. Tror City går seirende ut av denne til slutt dessverre. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Må innrømme at jeg ikke håper på mål begge veier. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Går glipp av denne her... Skyt meg! Jeg gledet meg virkelig til dette oppgjøret, så får jeg invitasjon til konfirmasjon... Midt under kampen! Resultatet får jeg nok med meg uansett. Får se kampen i reprise om den lever opp til forventningene! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Håper på en spennende kamp som ender uavgjort.. Endret 10. september 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Overrasket over at Lingard starter. Hadde trodd vi fikk se Rashford på venstre i denne kampen. Positivt at Miki starter om han fortsetter slik som i sist innhopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå