Ackov Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Drypper bensin rett foran venstre bakdekk? Noen som kan fortelle meg hvor det lekker? Føler meg veldig fortvilet. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 biltype, motor m.m. Vis ikke blir det rein synsing... Men kan være drivstoffilter det lekker fra. Lenke til kommentar
Ackov Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Opel vectra 1.8 16v 2000mod 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hva med å ta et (eller flere) bilder av hvor det kommer fra, så vil det jo kunne være mye enklere å kunne gi deg et konkret svar. Det vil selvfølgelig også en tur til et bilverksted gjøre.......... 1 Lenke til kommentar
Ackov Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Hva med å ta et (eller flere) bilder av hvor det kommer fra, så vil det jo kunne være mye enklere å kunne gi deg et konkret svar. Det vil selvfølgelig også en tur til et bilverksted gjøre.......... 1 Lenke til kommentar
Ackov Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Kan ta bilder i morra? Hva med å ta et (eller flere) bilder av hvor det kommer fra, så vil det jo kunne være mye enklere å kunne gi deg et konkret svar. Det vil selvfølgelig også en tur til et bilverksted gjøre.......... 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hva med å se under først? Kanskje det er noe så åpenbart som gjennomrustede drivstoffrør? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Drivstoffrør og skjøten er typisk årsak ja. Men siden du spør så regner jeg med at du har planer om å finne og fikse selv, så da ville jeg bare jekket opp bilen, fjernet paneler og lete rundt tanken. Lenke til kommentar
Ackov Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Her er et bilde 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Du må følge lekkasjen oppover til du ser hvor det kommer fra. Godt mulig du må gjøre skikkelig rent for å se det. Ingen her er synske og alle svar du får vil til syvende og sist være gjetning. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Kan være at den trenger en ny o-ring til lokket på armaturen som sitter på toppen av tanken. Verst når tanken er full? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Spyl, tørk, og følg lekkasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå