knut811 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hei. Lurer litt på muligheter for litt ekstra inntekt. Noen som veit om noe man kan gjøre hjemmefra på ettermiddag/kveldstid når det passer? Tenkter type telefonsalg eller lignende? Føler ofte jeg har mye tid til overs etter den vanlige jobben... greit å fått brukt denne tiden til noe fornuftig, istede for bare å kikke på tv osv.... Mvh Knut Lenke til kommentar
pannehansen Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Har sett en del sånne "Svar på spørreundersøkelser og tjen penger" - Men det er som regel amerikansk. http://www.pollbuzzer.com Endret 6. september 2016 av pannehansen Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 En sommer var jeg vikar i 3 uker for avisbudet her jeg bor. Hun kjørte rundt med morgenaviser og reklameinnstikk fra 03:00 til 05:30 før hun dro på jobb på Høgskolen. Hadde jeg vært en skikkelig morgenfugl hadde jeg vurdert dette selv i dag. Radioen på, ikke en kjeft å se, og en rute man etterhvert kan utenat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå