Snotty Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvor ligger savegame filene i nfsu? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Hei! Var ikke lett å finne de ... C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground Der lå de hos meg vaffal.. nAz-guL [feil...] Endret 26. november 2003 av nAz-guL Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 har du en save fil som går over det 14. løpet... spillet klikker akkurat på starten av andre runde i dette tournamentet... må bare videre til 15.. ?? Lenke til kommentar
Ingis76 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground De filene ligger IKKE der på noen av mine to pc'er jeg kjører WindowXP pro på begge pc'ene har du nAz-guL ett annet operativ system eller annet språk? INGIS ------------ Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Om de ikke ligger der, kan du prøve å bytte ut 'All Users' med det brukernavnet du spiller på. Om du har norsk XP så blir det såklart forskjeller, som 'Programdata' istedet for 'Application Data'. Og husk: Skru på 'Vis alle skjulte filer' Lenke til kommentar
Ingis76 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tusen takk , gikk her og fikset det. Slik viser du skjulte filer og mapper: Åpne Mappealternativer i Kontrollpanel. Klikk Start, velg Innstillinger og klikk deretter Kontrollpanel. Dobbeltklikk Mappealternativer da fant jeg de filene jeg letet etter.................. Ingis --------------- Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Søk før du spør Veit jeg har svart på dette før i en annen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå