AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg kom ut av et forhold for ca. et år siden som varte i 5 år, og har siden det datet en del damer. Aldri noe veldig seriøst, men møtt hverandre av og til. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal vente med å gå inn i forhold igjen før jeg er HELT sikker på at det er rette dama. Det som skjer, er at jeg er så kresen. Jeg har treffet noen bra damer, men jeg finner alltid noe som gjør at jeg ikke vil gå inn i et forhold med de. Og det gjør at jeg er mer passiv, og gjør at de til slutt mister interessen. Når det skjer - så blir jeg veldig nedfor, selv om jeg vet at jeg ikke hadde gått inn i et forhold med de, jeg liker bare å ha flere å kunne være med - tror kanskje det er oppmerksomheten. Dette er jo noe med "du vil ha det du ikke kan få" prinsippet, men det er rart hvor kjipt jeg syns det er når jeg ikke er kjempeinteressert når jeg har datet de. Noen som opplever det samme? Mvh Gutt, 24. Anonymous poster hash: 69613...00f Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Prøv å la dem bli venninnene dine i stedet. Ikke kutt dem ut selv om du ikke lenger ønsker et forhold med dem. På et tidspunkt må du styre bort fra "forhold"-settingen, men samtidig kommunisere at du liker å henge med henne. Be henne med ut på byen / kino / middag / bowling / etc - sammen med andre venner for å lettere forsegle venne-statusen. Og oppfør deg som en venn med henne. Ikke kos og klin med henne selv om du har 2 øl innabords. Jeg forutsetter at du liker disse damene, selv om de ikke er full klaff. Mennesker har det imidlertid med å omgi seg med folk som ligner en selv. Du skal ikke utelukke at disse damene du har datet og likt også har venninner som lett kan bli "den rette" for deg. Jo flere venninner du har som ligner på dama du eventuelt kunne tenkt deg et forhold med, desto lettere vil du kunne møte drømmedama. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Singellivet er litt oppskrytt, man tenker at man kommer til å møte alle mulige slags spennende mennesker. Men så er det bare spennende i starten, for det skal mye til for at følelsene blir kjærlighet med så mange mennesker. Du får bare fortsette å prøve og heller bli positivt overrasket når du møter noen som utvikler seg fra forelskelse til kjærlighet., Anonymous poster hash: 15d17...6af 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå