AfterGlow Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 «Verdens mest avanserte» webkamera byr på Intels 3D-kamerateknologi RealSense.Med Razers nye webkamera kan du lage skikkelig heftige videoer Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Hm. Etter som denne tilsynelatende støtter Windows Hello blir det vel det første egentlig virkelig tilgjengelige kameraet som støtte denne teknologien. Dette blir nok et kjøp. Burde vel nevnes i artikkelen. Endret 6. september 2016 av Serpentbane Lenke til kommentar
X672 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Bestilt fra PS.no Lagerstatus: Forventet 20.10.2016 1995, Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) alltid kult med ny tech men jeg er litt tilbakeholden når det gjelder "green screen" tingen..Men nå har jeg da heller ikke sett dette i praksis så det kan være at det fungerer langt over min forventning EDIT: Ser ikke heeelt bra ut men ikke verst: Endret 6. september 2016 av Surreality Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den "greenscreen replacement" saken virket jo temmelig dårlig. Etter å ha sett et par eksempler på youtube tror jeg nok chromakeying overlever noen år til Lenke til kommentar
ntls Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ser aldri for meg at jeg kommer til å lage hand gestures for å quick åpne en nettside eller et program. Vi (eller bare jeg) er late vesenet som ønsker en kjapp og enkel måte å starte et program på. Et enkelt klikk på startbaren gjør jobben, ikke et bloatet kamerasoftware som alltid må stå på i bakgrunnen i tilfelle jeg skal lage en gesture som krever at man løfter hånden og vinker til et kamera i 2-3 sekunder før gesturen blir registrert. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den "greenscreen replacement" saken virket jo temmelig dårlig. Etter å ha sett et par eksempler på youtube tror jeg nok chromakeying overlever noen år til Dette er ikke nødvendigvis en erstatning for dette, men et alternativ til de som ønsker tilsvarende funksjonalitet uten at de har mulighet til å sitte forran en diger grønn skjerm. Er resultatet like bra, ikke per i dag, og dette er heller kanskje ikke så rart med tanke på hva kameraet faktisk må gjøre for å få til dette. Men det vil i mange tilfeller være bra nok. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Et av kravene er 6th Gen Intel prosessor, så betyr dey virkelig at dersom man sitter på en i7-5820k eller broadwell prosessor (som nettopp kom ut omtrent!), så vil ikke denne fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå