Gå til innhold

Med Razers nye webkamera kan du lage skikkelig heftige videoer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alltid kult med ny tech men jeg er litt tilbakeholden når det gjelder "green screen" tingen..
Men nå har jeg da heller ikke sett dette i praksis så det kan være at det fungerer langt over min forventning

EDIT: Ser ikke heeelt bra ut men ikke verst: 

Endret av Surreality
Lenke til kommentar

Ser aldri for meg at jeg kommer til å lage hand gestures for å quick åpne en nettside eller et program.

Vi (eller bare jeg) er late vesenet som ønsker en kjapp og enkel måte å starte et program på. Et enkelt klikk på startbaren gjør jobben, ikke et bloatet kamerasoftware som alltid må stå på i bakgrunnen i tilfelle jeg skal lage en gesture som krever at man løfter hånden og vinker til et kamera i 2-3 sekunder før gesturen blir registrert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den "greenscreen replacement" saken virket jo temmelig dårlig. Etter å ha sett et par eksempler på youtube tror jeg nok chromakeying overlever noen år til :)

Dette er ikke nødvendigvis en erstatning for dette, men et alternativ til de som ønsker tilsvarende funksjonalitet uten at de har mulighet til å sitte forran en diger grønn skjerm.

Er resultatet like bra, ikke per i dag, og dette er heller kanskje ikke så rart med tanke på hva kameraet faktisk må gjøre for å få til dette. Men det vil i mange tilfeller være bra nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...