MrCusNT Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hei. Vil bare vite deres meninger om dette Jeg personlig gleder meg mye til TLoZ: BotW og Mafia 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 TLoZ:Botw? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) The Last On Zanzibar - Bring On The Weekend. Dritrå survival. Endret 5. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Egentlig lite jeg ser frem til, men noen er det jo. - Resident Evil 7. Har for lengst forhåndsbestilt PSVR i hovesak til dette. (Kan selvsagt spillet uten VR også.) - Steep - Horizon: Zero Dawn - Dragon Quest: Builders - Dragon Quest VII, VIII og XI (alle er ute i løpet av 2017) - Dragon Quest X, hvis det kommer til Europa. Seriøst, Nintendo... Det er bekreftet til NX, men ikke til Europa ennå. - World of Final Fantasy Endret 5. september 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Gleder meg til Dishonored 2 og Outlast 2. Tør ikke ha for høye forhåpninger til Resident Evil 7 etter at makkverket Umbrella Corps kom ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Half Life 3 kommer vel ut i 200016. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Forza Horizon 3 Recore Bioshock Collection Gears of War 4 Battlefield 1 Road Rage Moto Racer 4 Dishonored 2 Final Fantasy 15 Dead Rising 4 South Park The Fractured But Whole Halo Wars 2 Har sikkert glemt noen... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Moto Racer 4? Jøss, husker jeg hadde toeren til Playstation en gang for leeenge siden. Grugleder meg til Civ VI. Endret 5. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Battlefield 1 er det eneste spillet jeg gleder meg til i år. Vet ikke om det er alderen som har kicket inn eller hva det er, men mister veldig fort interessen for andre typer spill. GTA V har jeg kanskje spilt 1 time og det samme med The Witcher 3. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Tør ikke ha for høye forhåpninger til Resident Evil 7 etter at makkverket Umbrella Corps kom ut. For å ta det kort sier de at de har lært av makkverket Resident Evil 6, og innrømmer at serien har gått for langt fra røttene. Dermed vil de fortsette å gi oss actionspill med spin-offs som Umbrella Crops, mens hovedserien vil i hovedsak fokusere på skrekk. Jeg var også rimelig skeptisk i starten, spesielt siden Resi7 er i førsteperson. Men den første demoen var mildt sagt dritbra selv uten VR. Gjør deg selv en tjeneste og prøv den. Jeg er så godt som blodfan av serien, og selv jeg elsker demoen av Resi7. Det sier jo sitt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Listen kunne blitt lang..derfor synes jeg det er mer interessant å velge 1 spill som en vil spille over alle dem andre. Og for min del så er det nok...The Legend of Zelda: Breath of the Wild ! Mange andre spill jeg gleder meg masse til. Men om jeg skulle valgt 1 spill jeg kunne spillt av dem alle så hadde det nok blitt det nye Zelda spillet. Og da selvfølgelig på en ny spennende konsoll ifra Nintendo Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Mafia 3 South Park The Fractured But Whole The Walking Dead Season 3 Sniper Elite 4 og sikker flere men de jeg kom på i farten Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 TLoZ:Botw? The Legend of Zelda: Breath of the Wild Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Battlefield, South Park, Infinite Air og Steep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Farming simulator 2017 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 -Red Dead R(3) -Horizon Zero Dawn -The Legend of Zelda: Breath of the Wild -Resident Evil 7(faktisk) -Cuphead -Sea of Thieves Er de jeg kommer på nå, sikkert en haug til. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Zelda For honor Gears of War 4 Battlefield 1 Lenke til kommentar
orv Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Kingdom Come:Deliverence når det nå en gang blir ferdig.. Nioh kan også bli bra tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå