Gå til innhold

Hvilke(t) spill ser du mest fram til 2k16/17?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig lite jeg ser frem til, men noen er det jo.

- Resident Evil 7. Har for lengst forhåndsbestilt PSVR i hovesak til dette. (Kan selvsagt spillet uten VR også.)

- Steep

- Horizon: Zero Dawn

- Dragon Quest: Builders

- Dragon Quest VII, VIII og XI (alle er ute i løpet av 2017)

- Dragon Quest X, hvis det kommer til Europa. Seriøst, Nintendo... Det er bekreftet til NX, men ikke til Europa ennå.

- World of Final Fantasy

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Tør ikke ha for høye forhåpninger til Resident Evil 7 etter at makkverket Umbrella Corps kom ut.  

For å ta det kort sier de at de har lært av makkverket Resident Evil 6, og innrømmer at serien har gått for langt fra røttene. Dermed vil de fortsette å gi oss actionspill med spin-offs som Umbrella Crops, mens hovedserien vil i hovedsak fokusere på skrekk. Jeg var også rimelig skeptisk i starten, spesielt siden Resi7 er i førsteperson. Men den første demoen var mildt sagt dritbra selv uten VR. Gjør deg selv en tjeneste og prøv den. Jeg er så godt som blodfan av serien, og selv jeg elsker demoen av Resi7. Det sier jo sitt. :)

Lenke til kommentar

Listen kunne blitt lang..derfor synes jeg det er mer interessant å velge 1 spill som en vil spille over alle dem andre. Og for min del så er det nok...The Legend of Zelda: Breath of the Wild !

Mange andre spill jeg gleder meg masse til. Men om jeg skulle valgt 1 spill jeg kunne spillt av dem alle så hadde det nok blitt det nye Zelda spillet. Og da selvfølgelig på en ny spennende konsoll ifra Nintendo :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...