AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Som evnetittelen spør om... Finner ikke noe når jeg søker på google. Anonymous poster hash: 64f0f...d6e Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Har aldri hørt om dette. tipper det er å late som om man er sjalu, eller få noen andre til å være sjalu. Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 bevisste handlinger for å få motparten til å bli sjalu? i dont know =) Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Har aldri hørt om dette. tipper det er å late som om man er sjalu, eller få noen andre til å være sjalu. Aldri hørt det brukt heller, men du har sannsynligvis rett. Fant dette: " indeed "April Lawton" was so virtuosic that many doubters believed no woman on the face of the earth could play like that creating a jealousy fabrication vibe during her female guitar dominence and the rumours were usually stated by less talented male guitarists." Endret 5. september 2016 av Thonord Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 I hvilken sammenheng? Anonymous poster hash: c2640...3d3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Finn ut hva sjalusi er, finn ut hva fabrikkering er, legg dem sammen. https://snl.no/fabrikkere I denne sammenhengen "produsere; dikte opp (en løgn)" Sjalusifabrikkering er nok ikke et mye brukt ord, men det er altså å dikte opp noe med et mål om at det vil generere sjalusi. Jeg hadde aldri kommet opp med det ordet i en situasjon der jeg snakket med en kompis om dama, jeg hadde sagt at hun hadde løyet for meg og diktet opp historier for å gjøre meg sjalu. Kunne jo sagt at "hun har drevet med sjalusifabrikkering", men det høres ikke naturlig ut for meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Fikk opp ganske mye da jeg googlet det, finner du ikke noe? "Psykopater vil skape situasjoner som skal gjøre deg sjalu, og tvile på deres troskap. I et normalt forhold, vil folk gjerne bevise at de er pålitelige, men psykopaten gjør akkurat det motsatte. De vil hele tiden gi inntrykk av at de kan forfølge andre alternativer enn deg, eller tilbringe tid med andre mennesker, slik at du aldri kan slå deg til ro og føle trygghet. Og de vil alltid benekte dette og si du er gal som i det hele tatt tar det opp." "Budskapet er enkelt, du er ikke lenger spesiell. Du er utskiftbar. Hvis du ikke gir dem den tilbedelsen de fortjener, vil de alltid ha andre som vil." Det blir litt som å gjøre det slutt, skaffe seg en rebound for å skade eksen din og demonstrere noe for henne/han. Fabrikkere sjalusi i eksen eller kjæresten og gni inn at du er utskiftbar. For eksempel. Vet ikke hvilken sammenheng du leter etter, men av å google så kom det opp sånt. Jeg gjorde dette mot eksen min på videregående og hun ble lei seg. Pratet ut senere og innrømte at jeg bare var ekkel og såret og ville gjøre ho sjalu osv Anonymous poster hash: c2640...3d3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå