Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 En smartphone er ...Godt norsk ord der altså. Forøvrig; Jeg er langt på vei enig, vi burde vel strengt tatt endret navn på greia slik at det ikke lenger heter noe med telefon eller "phone". Lenke til kommentar
5FFP1X9W Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg ringer ca to-tre samtaler i måneden. The Asbergers is strong in this one ... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hehe Hvorfor ringe? Det aller meste lar seg løse skriftlig, og når man jobber i it-bransjen foretrekker nesten alle chat foran teit telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Ringe gjør jeg bare når jeg bestiller pizza. I dagens samfunn er det lav risiko knyttet til å tilby frie ringeminutter. Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg kjører Ookla Speedtest med ujevne mellomrom. Hvor mange Mbit/sek må jeg måle for å ha OK samtalekvalitet? Eller er det ingen sammenheng? ? ?.. Du blander data og samtale her... Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg kjører Ookla Speedtest med ujevne mellomrom. Hvor mange Mbit/sek må jeg måle for å ha OK samtalekvalitet? Eller er det ingen sammenheng? ? .. Du blander data og samtale her... For to år siden ja... haha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå