BalderHv Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg trenger et program for å redusere størrelsen på alle filene. Det tar for mye plass og jeg trenger ikke så store bilder. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 PIXresizer er et relativt greit program til dette. Lenke til kommentar
Jaran Gaarder Heggen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg trenger et program for å redusere størrelsen på alle filene. Det tar for mye plass og jeg trenger ikke så store bilder. Noe å anbefale? Hvis du gidder å sette deg litt inn i parametersetting og batchkjøring så vil ImageMagic gjøre dette for deg i en operasjon ... den tar også de fleste format ... Husk bare at om bildene duhar er en eller annen form for RAW filer, så kan det ikke gjøres endringer på dem, ei heller endring av størrelse, du må konvertere de til et annet format i riktig størrelse for deretter å slette raw-filene ... ... men med dagens priser på lagringsplass så kan jeg ikke se noen grunn for noe av dette ... sånn egentlig ... som fotograf så ville jeg aldri gjort en sånn operasjon, med tanke på kvaliteten du minster ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå