Roar Kneppen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Abstrakt 790 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hei Roar! Flott og spennende bilde på så mange måter. Fine former og farger...men de to lyse "dråpene" oppe i topplinja på venstrekant stjal veldig mye oppmerksomhet for min del. På en måte føler jeg for at det skulle vært med litt mer både over og under....men det er ikke sikkert du har? Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Ut med dråpene i øvre hjørne og faktisk når jeg vrir hode kommer et flott høydeformat frem : ) mvh Ingvald Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Hei Roar! Flott og spennende bilde på så mange måter. Fine former og farger...men de to lyse "dråpene" oppe i topplinja på venstrekant stjal veldig mye oppmerksomhet for min del. På en måte føler jeg for at det skulle vært med litt mer både over og under....men det er ikke sikkert du har? Joda, jeg har titta litt på de to hengende halmånene der oppe, men så langt har dt ikke blitt gjort noe med - har så mye annet å bala med. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Først så tenkte jeg du hadde vært ute på bøljan den blå, men det er vel heller snarere vulkansk stein du baler med ? Fargerikt er det i alle fall og så absolutt severdig. Her støtter jeg forslaget med kutt/kloning på topp. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Bølger var det første jeg tenkte da jeg så bildet og med de fargene er det nok dratt en de i spakene her . Utenom de to ringene på topplinjen er det ikk noe å pirke på . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg