M4ds Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg har nettopp kjøpt meg en PC med Win10, og når jeg setter den i hvilemodus "våkner" den av seg selv helt random. Nå satte jeg f.eks. den på hvilemodus, og 10 sek etterpå våknet den igjen. Dette uten at noe ble trykket på for å vekke den igjen. Samme kan skje midt på natta, uten at noe aktivt vekker den. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hva står denne på? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Den stod på "Aktivert", men jeg satte den nå til det alternativet som er illustrert i bildet du lastet opp. Er dette det greieste alternativet å ha den på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Om du setter den på deaktiver, så skal ikke maskinen våkne opp.Jeg har den på slikt så maskinen kan starte og installere oppdateringer om natta, men den skal slå seg av etterpå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå