Gjest Bruker-405938 Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Denne har digital ut.men om man kobler den til analogt ,vil da konvertering til analog bli gjort på mobilen eller i selve chromecast'n? Endret 5. september 2016 av Bruker-405938 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 I chromecasten. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 Ja, det blir gjort i Chromecasten. Telefonen fungerer mer som en fjernkontroll i dette tilfellet. Men jeg vil absolutt anbefale å bruke digital ut fra Chromecasten til en DAC om du har muligheten til det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 Har dac. Men den virker ikke med min nye mobil.så nå sitter jeg her med en super mobil som ikke lar meg høre på musikk. Tenkte chromcast og ican nano kunne være en ny og bedre løsning. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 Har dac. Men den virker ikke med min nye mobil.så nå sitter jeg her med en super mobil som ikke lar meg høre på musikk. Tenkte chromcast og ican nano kunne være en ny og bedre løsning. Hva er det som ikke snakker sammen? Det er ofte appene du spiller med som avgjør om det er støtte, ikke selve telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 5. september 2016 Rapporter Del Skrevet 5. september 2016 P9Lite og dragonfly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå