Redaksjonen. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Fire norske statsråder på inspirasjonstur til våre finske naboer.Drar til Finland for å lære om moderne IT-helse Lenke til kommentar
quantum Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Sikkert at det ikke handler om helse-IT, dette? 1 Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Sikkert at det ikke handler om helse-IT, dette? Akkurat det jeg tenkte, jeg som sliter med IT-helsa ble dessverre skuffet. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Sikkert at det ikke handler om helse-IT, dette? Akkurat det jeg tenkte, jeg som sliter med IT-helsa ble dessverre skuffet. Ta to antivirus og ring igjen i morgen hvis du ikke er bedre :o) 1 Lenke til kommentar
XRHOR38K Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Sikkert at det ikke handler om helse-IT, dette? Akkurat det jeg tenkte, jeg som sliter med IT-helsa ble dessverre skuffet. Ta to antivirus og ring igjen i morgen hvis du ikke er bedre :o) Jeg forsøkte CrapCleaner med god effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå