akelbo Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 I tillegg introduserer utvikleren nye moduser til utforskningseventyret.Firewatch kommer til Xbox One denne måneden Lenke til kommentar
mlu Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg gleder meg til å få teste free roam! Kanskje får vi flere svar på Firewatchs mysterier? Jeg er helt enig med Aleksander i at det var en antiklimatisk avslutning, men jeg tror det var hensikten. Når rulleteksten kom satt jeg med en følelse av at noe ikke stemte, at det var noe her som ikke ga mening. Jeg tror dette var planen til spillutviklerene, å bruke vår paranoia i spillet. Vi er vant til at det alltid skal være noe mystisk og sjokkerende i filmer, spill og TV-serier, da blir det veldig rart når det ikke er det.Jeg bygget konspirasjonsteorier, sjekket konstant bak meg, og hadde tidvis høy puls. Ja, det var ikke alt som var som det skulle, men det var ikke på langt nær så omfattende som jeg forestilte meg. Og det er dette jeg tror var hensikten, å gi oss ett bilde av hva isolasjon, ensomhet, og ikke minst tidligere historiefortellinger gjør med oss.Rett og slett et fantastisk spill. 7 av 10 har det minst fortjent Endret 5. september 2016 av JokkeVallen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Selv storkoste jeg meg igjennom dette på PS4. Veldig trivelig og stemningsfull grafikk og lyd og spennende nok dialog som hele tiden drog meg videre 2 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Avslutningen var jo genial! Antiklimatisk var jo selve poenget. De spillte nydelig på hvordan fantasien løper løpsk når man er alene ute i ødemarka. Registrerte at mange ikke likte den, men jeg syns det var et fantastisk friskt pust, og satt som en kule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå