Fotoskrulla Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 En regnværsdag i parken. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Stilig . Hvordan får man det til ? Fugletekke : ) Likte dette .mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Lurer litt på om disse vet at de egentlig stammer fra indiske klippeduer? Det ser man spesielt på de to mørke tversoverstripene bak. Jeg har fotografert slektningene deres fra min balkong i Goa. Fint utsnitt og komp. Blir vel egentlig vanskelig å kjefte på resten av det tekniske også. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Dresserte ? I alle fall et flott bilde av disse rekkene med duer i påvente av noe spisende . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Stilig . Hvordan får man det til ? Fugletekke : ) Likte dette .mvh Ibn Hei, jeg tror duene var helt apatiske, for man kunne gå ganske nær før noen gadd å flytte litt på seg. Tusen takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Lurer litt på om disse vet at de egentlig stammer fra indiske klippeduer? Det ser man spesielt på de to mørke tversoverstripene bak. Jeg har fotografert slektningene deres fra min balkong i Goa. Fint utsnitt og komp. Blir vel egentlig vanskelig å kjefte på resten av det tekniske også. Roar Jeg tviler på om de vet det, så ut som de ga faen i det meste i grunnen. Takk skal du ha for fine ord! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Dresserte ? I alle fall et flott bilde av disse rekkene med duer i påvente av noe spisende . Mvh Alec Hei Alec, og takk for sist! Jeg vet ikke hva det var med disse duene, de var helt apatiske. Så ut som de satt på vent til bedre tider.....og det kom jo på søndag da! Regner med de tok seg en tur og fikk lufta fukten ut av vingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg