pierce007 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Pga ny jobb måtte jeg over til Iphone. Jobbtelefon. Ene foreløpige ulempen er dette med jailbreak. Hvor sikkert er dette? Hva er sjansene for at programmer oa ikke vil fungere i etterkant? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Av prinsipp, ikke jailbreak jobbtelefonen. 1 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Av prinsipp, ikke jailbreak jobbtelefonen. fordi? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Du ødelgger arbeidsgivers eiendom, i tillegg til at garantien går fløyten. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Du ødelgger arbeidsgivers eiendom, i tillegg til at garantien går fløyten. Nå er vel telefonen min - mottatt gjennom jobben (jobb og privat). Selv om da jobben står som juridisk eier. Bortsett fra dette da....? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Da er det bare å sette i gang. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Da er det bare å sette i gang. dvs ingen ulemper enn det som allerede er nevnt. Ingen programmer som kan/vil slutte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det jeg mente var at da bærer du tapet selv. Hvordan dette kan gå, vet du ikke før du har prøvd. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Det jeg mente var at da bærer du tapet selv. Hvordan dette kan gå, vet du ikke før du har prøvd. og det er jo derfor en har slike forum som dette - spørre og dele informasjon og erfaringer.... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Ene foreløpige ulempen er dette med jailbreak. Hvis du mener jailbreak er en ulempe (og jeg er helt klart enig med deg der), så må du spørre deg selv om hva det er du vil oppnå med en jailbreak. Hva er det du ikke kan gjøre idag som er veldig viktig å få til med en jailbreak? Ikke la en liten gjeng flassete tenåringer få gjøre med telefonen din som de vil; Hvem vet hvilke bakdører og annet crap du slipper inn. EDIT: Jeg er veldig fornøyd med Apple's Jail jeg! Det "fengselet" krypterer og beskytter meg hele veien, over alt! Jeg ville ikke hatt det på noen annen måte. Endret 6. september 2016 av ozone Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 . Hva er det du ikke kan gjøre idag som er veldig viktig å få til med en jailbreak? Brukt Android i alle år. Hatt muligheter til å legge inn hva jeg ville av programmer, spesielt widgets savner jeg, gjøre forandringer slikt telefonen "passer" best mitt bruk og behov. Med iOS er en mye mer "låst". Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Er en del apps som ikke fungerer på jailbreak, som eks Vips. jailbreak ødelegger i tilegg hele sikkerheten på telefonen. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Er en del apps som ikke fungerer på jailbreak, som eks Vips. jailbreak ødelegger i tilegg hele sikkerheten på telefonen. Ja VIPPS har jeg lest noe om.. Når det gjelder sikkerhet så skal du uansett være forsiktig med hva som legges inn osv slik jeg ser det. Mulig Iphone har ekstra rundt dette..kjenner ikke så godt til iOS. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det er jo ikke verre enn at du tar en backup først, så er det enkelt å gå tilbake hvis du finner ut at jailbreak ikke er for deg. Men hvis iphonen din har siste ios oppdatering så er det vel neppe mulig med jailbreak. http://www.ios9cydia.com/ios-9-jailbreak.html Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. september 2016 Forfatter Del Skrevet 6. september 2016 Det er jo ikke verre enn at du tar en backup først, så er det enkelt å gå tilbake hvis du finner ut at jailbreak ikke er for deg. Men hvis iphonen din har siste ios oppdatering så er det vel neppe mulig med jailbreak. http://www.ios9cydia.com/ios-9-jailbreak.html Hvor lenge etter en iOS oppdatering kommer det en ny oppdatering av cydia? Sånn ca? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det er jo ikke verre enn at du tar en backup først, så er det enkelt å gå tilbake hvis du finner ut at jailbreak ikke er for deg. Men hvis iphonen din har siste ios oppdatering så er det vel neppe mulig med jailbreak. http://www.ios9cydia.com/ios-9-jailbreak.html Hvor lenge etter en iOS oppdatering kommer det en ny oppdatering av cydia? Sånn ca? Ingen kan svare sikkert på det. Ios 9.0.2 var nyeste versjon man kunne jailbreake i perioden oktober 2015 til juli 2016 før man slapp en ny jailbreak for enheter med opptil 9.3.3. Så det kan hende man kan jailbreake ios 10 om kort tid når den slippes offisielt i løpet av kort tid eller det kan gå nesten ett år til før noen finner et sikkerhetshull som man kan utnytte til jailbreak. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Gammel tråd, Men er det noen som bruker Jailbreak nå til dags? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 (endret) Gammel tråd, Men er det noen som bruker Jailbreak nå til dags? Prøvde for noen måneder siden på en iPhone 5S. Alle guider og apps som skal hjelpe deg med dette er bare lureri som skal ha penger i siste steg. Og de få metodene som virket krevde skikkelig gammel IOS version som man ikke lenger kunne downgrade til. Men rop ut om du får til noe. Å roote en Android er vesentlig enklere. Noen produsenter som f.eks Oneplus har tillogmed guider for å roote sine egne telefoner. (Men Huawei kan ikke lenger rootes da Huawei nekter å dele ut unlock koder til bootloadern sin. Ikke kjøp Huawei. Endret 31. juli 2019 av Complexity Lenke til kommentar
bbios Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Prøvde for noen måneder siden på en iPhone 5S. Alle guider og apps som skal hjelpe deg med dette er bare lureri som skal ha penger i siste steg. Og de få metodene som virket krevde skikkelig gammel IOS version som man ikke lenger kunne downgrade til. Men rop ut om du får til noe. Å roote en Android er vesentlig enklere. Noen produsenter som f.eks Oneplus har tillogmed guider for å roote sine egne telefoner. (Men Huawei kan ikke lenger rootes da Huawei nekter å dele ut unlock koder til bootloadern sin. Ikke kjøp Huawei. Har oneplus 6t Jailbreak’a en iPhone 7 i går.. men aldri brukt jailbreak, skjønner lite ? brukt noen tweaks da. Sto noe om sileo og cydia, fikk kun Cydia fram Brukte denne: Kun for a7-a12 https://besttechinfo.com/jailbreak-ios-12.2-no-computer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå