JågI Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 har akkurat lasta ned enemy territory... jeg får jo ikke spilt det, alle serverne er fulle hadde setti pris på all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
snikka Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Hvis du ikke allerede har gjort det: Sørg for å oppgradere med 1.02-patch! Det er ikke mange som kjører servere uten patch lenger. Patch, og du skal kunne finne mange servere å velge mellom. Edit: Er så snill og grei at jeg legger med en link for downloading av patchen http://www.3dgamers.com/dl/games/wolfenste...h_1.02.exe.html Endret 26. november 2003 av snikka Lenke til kommentar
JågI Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) når jeg har instalert den nye patchen kommer det ingen servere opp Endret 26. november 2003 av JågI Lenke til kommentar
snikka Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ?? Bruker du firewall? disable i så fall den, evt. gi tilgang for ET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå