Leif Olsson Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Søndag 4 September Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Litt regn ser jeg og samtidig dokumenteres at terrassebordene er godt vedlikeholdt ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Dette kunne vært ett fint reklamebilde for en produsent av terrassebeis Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Litt regn ser jeg og samtidig dokumenteres at terrassebordene er godt vedlikeholdt ! Mvh Ragnar Hei man, Ragnar Er nye bordene till kommune, ved våtmarken me utsikt over fjellene ? Takk før godt vedlikeholdt kommentar? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Dette kunne vært ett fint reklamebilde for en produsent av terrassebeis Mvh. Rolf Hei man, Rolf Takk før den hyggelige kommentaren, skal se hva jeg kan finne nye inntekter då ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg