Torhild Jansen Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 'Fyldig' hibiscusblomst. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Det vanskelige rødfargen å fotografere på blomster. Selve fargen ser helt utmerket ut, men litt mer sidelys ville konturene kommet enda bedre fram. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Det vanskelige rødfargen å fotografere på blomster. Selve fargen ser helt utmerket ut, men litt mer sidelys ville konturene kommet enda bedre fram. Mvh Ragnar Takk for kommentaren, ja må si meg enig med deg Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Tillater meg å betvile at dette er en hibiscus. For sikkerhet skyld sjekket jeg diverse artikler om hibiscus på google, men finner ingen med dette utseende. Tippet at det fantes noen jeg ikke kjente til. Men ingen som den du presenterer. De har gjerne en lang erigert støvbærer a'la. den jeg presenterte igår uansett farge. Jeg har bilder sjøl hvertfall i rød, gul og oransje som jeg gjerne presenterer etterhvert. Hva rødfargen her gjelder så er mitt råd at du forsøker å øke kontrasten og dempe lyset forsiktig. Det hjelper ofte når det er vanskelig å få ut konturer og detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Tillater meg å betvile at dette er en hibiscus. For sikkerhet skyld sjekket jeg diverse artikler om hibiscus på google, men finner ingen med dette utseende. Tippet at det fantes noen jeg ikke kjente til. Men ingen som den du presenterer. De har gjerne en lang erigert støvbærer a'la. den jeg presenterte igår uansett farge. Jeg har bilder sjøl hvertfall i rød, gul og oransje som jeg gjerne presenterer etterhvert. Hva rødfargen her gjelder så er mitt råd at du forsøker å øke kontrasten og dempe lyset forsiktig. Det hjelper ofte når det er vanskelig å få ut konturer og detaljer. Roar Takker for kommentaren ... har sjekket på Google, og der finner jeg akkurat denne varianten av Hibiscus, også en rosa med fylte blomster. Det med rødfargen må jeg nok jobbe litt mer med Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tillater meg å betvile at dette er en hibiscus. For sikkerhet skyld sjekket jeg diverse artikler om hibiscus på google, men finner ingen med dette utseende. Tippet at det fantes noen jeg ikke kjente til. Men ingen som den du presenterer. De har gjerne en lang erigert støvbærer a'la. den jeg presenterte igår uansett farge. Jeg har bilder sjøl hvertfall i rød, gul og oransje som jeg gjerne presenterer etterhvert. Hva rødfargen her gjelder så er mitt råd at du forsøker å øke kontrasten og dempe lyset forsiktig. Det hjelper ofte når det er vanskelig å få ut konturer og detaljer. Roar Takker for kommentaren ... har sjekket på Google, og der finner jeg akkurat denne varianten av Hibiscus, også en rosa med fylte blomster. Det med rødfargen må jeg nok jobbe litt mer med OK, da gir jeg meg for jeg fant ikke den utgaven. Man lærer så lenge man har elever sier jo læreren. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg