Gå til innhold

MMORPG uten månedsavgift?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror noe av poenget med MMORPG er at de er massive, altså veldig omfattende.

 

Dermed blir det en viss kostnad for den som har serveren(e), og de som må ta regninga er jo seff de som spiller det.

 

Du kunne nok finni en gratis variant hvis du leita lenge nok, men spørsmålet er om kvaliteten er tilstrekkelig god nok...

 

kanskje vi snart får se reklamefinansierte MMORPG's? med reklame for VG utafor kroa til det idylliske middelalder-vertshuset? ;)

Lenke til kommentar
neida, bare se på post timingen :) var bare snakk om sekunder :)

 

men anyways, ekke store beløpet man betaler i måneden heller da, 70-80kr dvs ca. 2.50-3kr dagen :)

Jeg har hørt en 130-150 kr i måneden, men uansett, jeg lurte på om det var et spill UTEN månedsavgift, ikke hvor mye den var.

Men takk allikevel :)

 

kanskje vi snart får se reklamefinansierte MMORPG's? med reklame for VG utafor kroa til det idylliske middelalder-vertshuset? ;)

 

Håper det. Litt "passiv" reklame har da aldri skadet oen...

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
neida, bare se på post timingen :) var bare snakk om sekunder :)

 

men anyways, ekke store beløpet man betaler i måneden heller da, 70-80kr dvs ca. 2.50-3kr dagen :)

Jeg har hørt en 130-150 kr i måneden, men uansett, jeg lurte på om det var et spill UTEN månedsavgift, ikke hvor mye den var.

Men takk allikevel :)

 

kanskje vi snart får se reklamefinansierte MMORPG's? med reklame for VG utafor kroa til det idylliske middelalder-vertshuset? ;)

 

Håper det. Litt "passiv" reklame har da aldri skadet oen...

tja, jeg ser for meg spill som The Matrix online kunne vært delvis reklame finansiert...jeg mener, coke/pepsi bilboards oppe på hus, NY times reklame på aviskiosker, div. banners på sidene av bussene i spillet osv...det er jo bare naturlig at vi venter å se reklame der uansett i realistiske spill så...

Lenke til kommentar
neida, bare se på post timingen :) var bare snakk om sekunder :)

 

men anyways, ekke store beløpet man betaler i måneden heller da, 70-80kr dvs ca. 2.50-3kr dagen :)

Jeg har hørt en 130-150 kr i måneden, men uansett, jeg lurte på om det var et spill UTEN månedsavgift, ikke hvor mye den var.

Men takk allikevel :)

 

kanskje vi snart får se reklamefinansierte MMORPG's? med reklame for VG utafor kroa til det idylliske middelalder-vertshuset? ;)

 

Håper det. Litt "passiv" reklame har da aldri skadet oen...

tja, jeg ser for meg spill som The Matrix online kunne vært delvis reklame finansiert...jeg mener, coke/pepsi bilboards oppe på hus, NY times reklame på aviskiosker, div. banners på sidene av bussene i spillet osv...det er jo bare naturlig at vi venter å se reklame der uansett i realistiske spill så...

Kunne ikke vært mer enig :thumbs:

Lenke til kommentar

Hadde en veldig god web-side for gratis onlinespill før, men har ikke adressen lenger. Men du kan jo uansett ta en titt på www.mmorpg.com

 

Jeg har aldri spilt noen gratis MMORPG-er som jeg har vært skikkelig fornøyd med, men du får mange koselige 2D-MMOG-er med et akseptabelt antall spillere. Kommer ikke på så mange i farta, men du får lete litt rundt.

 

Jeg synes en hundrelapp i måneden er rimelig i forhold til hvor mye glede du får ut av det. Og jeg er ung og fattig. :)

 

Anbefaler at du prøver noen MUD eller MUSH om du er spesielt interessert. Mye moro å få ut av tekst og rollespilling, gitt. Helt gratis! (Søk på Google, kanskje, om du ikke vet helt hva det er eller hvordan du skal begynne.)

 

Edit:

 

Ja, men jeg har ikke arbeid.. Så hvordan skal jeg få råd til det

Nå kan vi fortsette med svaringen på trådstarters spørsmål. Hvordan du skal klare å punge ut hundre kroner i måneden, vet jeg ikke. Spilte EverQuest i tre måneder, tror jeg, og på den tiden hadde ikke jeg heller jobb. Jeg droppet all iskremen og vips så kunne jeg oppleve noe av det kuleste man kan oppleve foran en lysende boks i kjelleren.

 

Vi kan dessverre ikke hjelpe deg med å finne jobb, men jeg håper inderlig at du finner en eller at du klarer å ta deg råd til det. Men du bør vel ha Visa eller MasterCard for å få betalt månedavgiften, selv om noen spill har noen kort du kan kjøpe som gir deg spilltid.

 

Sats på kvalitet! Dropp godteriet, spis gulrot!

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
er litt enige med de over der det er ikke så vanskelig å punge ut med 100spenn i månden.jeg jobber men det er for bare lusne 1000spenn i månden.jaja
når det gjelder det med hvordan man betaler kan man på swg oxo kjøpe gamecard som da gir 60dagers spilling.selv om jeg tjener lite vil jeg alltid være trofast mot min swg :yes:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...