Gå til innhold

Problemer med Samsung Tab s2 9,7

Ekinorak

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat fått inn en Tab s2 9,7 i huset. Men uansett hva jeg prøver så slutter den plutselig å laste når en spiller netflix. Det samme skjer også i hbo. Den står bare å laster og laster. Eneste som fungerer er å slå av og på nettbrettet, da fungere det en liten stund igjen før den stopper opp og laster. Har et Sony Xperia Z, Samsung Tab s 10,5, Ipad Air og alle fungere helt fint.

Noen som vet hva dette skyldes? Har prøvd å tilbakestille til fabrikk, men reinstallere alt, men får fortsatt samme problem. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har omtrent det samme problemet, men da med min kones mobil. Det er en Samsung S6 og etter at den ble oppdatert til Android 6, så vil den hverken laste videoer, oppdatere appene, vise ikoner i playbutikk. Men det er kun på wifi, med en gang jeg slår av wifi, og går over til mobildata så fungerer alt.

Det er ikke bare min kones mobil dette gjelder, hennes bror og begge foreldrene har den samme mobilen og de får alle det samme problemet når de er på besøk hos oss.

Her benytter vi Get sitt fibernett, og har snakket med dem om dette. De er klar over problemet, men har ingen løsning på det enda. De håper en ny oppdatering av Android skal fikse det, ellers så må de finne på noe selv som de sa, uten ar de spesifiserte hva........

Min datters mobil har også Android 6, men har ikke de samme problemene på sin Samsung S5, hun kan laste filmer, oppdatere apper etc.

Mulig det kan være noe slikt om du benytter Get sitt fibernett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...