mercedes1 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hadde problemet med å få svart skjerm når jeg skulle starte NFSU. Dette problemet er nå løst . Flere med samme problem ? Ta kontakt. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Først går du på Start->Innstillinger->KontrollPanel->Dato,klokkeslett,språk og regionale innstillinger->også skifter du fra Norge til English ( USA ), når du har gjort dette virker spillet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Først går du på Start->Innstillinger->KontrollPanel->Dato,klokkeslett,språk og regionale innstillinger->også skifter du fra Norge til English ( USA ), når du har gjort dette virker spillet Dette gjelder vel bare for demoversjonen? (den Australske) Lenke til kommentar
mercedes1 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Det er gammelt nytt Shadow,men det løser desverre ikke problemet for alle. Kan desverre ikke si så mye her på forumet ..Regler. men det ble løst i dag etter mye ulovlige programmer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dette har vært tatt opp MANGE ganger før. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Først går du på Start->Innstillinger->KontrollPanel->Dato,klokkeslett,språk og regionale innstillinger->også skifter du fra Norge til English ( USA ), når du har gjort dette virker spillet Dette gjelder vel bare for demoversjonen? (den Australske) nope... Gjelder for hele spillet og. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei! Jeg _KJØPTE_ Need For Speed Underground i dag og er veldig fornøyd, men jeg har samme problemene som med demoen, jeg må skifte Regionale Instillinger til Engelsk.. Hvorfor? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei! Jeg _KJØPTE_ Need For Speed Underground i dag og er veldig fornøyd, men jeg har samme problemene som med demoen, jeg må skifte Regionale Instillinger til Engelsk.. Hvorfor? For n'te gang, EA har fokket det opp og sendt svenske versjoner til Norge. Gjør som meg, lever inn igjen spillet, butikkene tar imot det pga skriv fra EA, og få nytt spill på mandag el. tirsdag når den "ekte" versjonen kommer til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå