Lapette Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har en fil, type er uvesentlig, på 3GB. Jeg trenger å få brendt den ut på DVD, men har ikke DVD-brenner. Derfor må jeg på en eller annen måte frakte den over til en kamerat av meg som har dvd-brenner. Hva er den enkleste måten å gjøre dette på? Han har temmelig treigt internett, så det funker ikke.. Har får ikke hatt lan på en stund... Jeg har ingen flyttbar harddisk... Noe annet jeg kan bruke.. Filen kan ikke deles opp!! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 bare ta med harddisken din til han? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Om du tar med deg pc'en til ham, tror jeg dere kan dele filer med en krysset nettverkskabel (og nettverkskort i hver pc seffers). Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fyr harddisken i hans maskin som slave, kjappeste løsningen. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Del filen. Selvfølgelig kan den deles. Hvordan kan en fil være udelelig? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 du kan kjøpe en bærbar datamaskin til_ NOK 24,569.99 inkl. mva. (NOK 19,814.51 ekskl. mva.) Frakt kommer i tillegg. og overføre fila slik. eller dersom du ikke har tenkt å bruke penger_ Fyr harddisken i hans maskin som slave, kjappeste løsningen. og du overfører alt som muligens kan komme av interesse over på hans maskin, så blir det en stund til nestegang.... ehhh Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Last ned WinRAR. Høyreklikk på fila og velg "Archive Files". velg å splitte volumene på 700MB. Brenn på CD. ta med CD til kamerat, legg innpå, pakk ut og brenn på DVD. Det er vel tilfeldigvis ikke et Xbox/PS2-spill som ska ut er det? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 /Offtopic kan man ikke overføre filer med en vanlig nettværkskabel? F eks den som følger med Online Adsl? Har 2 nettværkskort. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Det er vel tilfeldigvis ikke et Xbox/PS2-spill som ska ut er det? Eeeeh... neeeida.. Jeg holder ikke på med sånt! Kan jeg dele opp filen på den måten? Tufft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå