OHJohansen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Har lansert oppfølgere til to av sine mest populære produkter.SNIKTITT: Vi har kikket på Fitbits nye Charge 2 og Flex 2 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hva hjelper det når produktet mest sannsynlig vil bli ødelagt på en eller en annen måte etter kun et par mnds bruk uansett? Fitbit = søppel. 2 Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Hva hjelper det når produktet mest sannsynlig vil bli ødelagt på en eller en annen måte etter kun et par mnds bruk uansett? Fitbit = søppel. Hvordan i alle dager klarer du å ødelegge den? Og da er det jo uansett bare å kjøpe den på feks Clas Olsohn som er superenkle på slike saker. Bare å stikke innom med den, si når den er kjøpt, så får man en ny. Knallfornøyd med min Fitbit Charge HR. Kommer nok ikke til å oppgradere med det første, men hadde gjort det på flekken om den var vanntett. Eneste som mangler egentlig. Lenke til kommentar
5WNPN554 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Har brukt Fitbit Charge Hr i 14 mnd,dag og natt. Hvordan presterer fyren å ødelegge den?? Ps du må ikke dykke med den,heller ikke kjøre over den med bilen. Bare som et råd;) Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Har en fitbit charge 2, og oppdaget noe litt kjipt forrige helg. Var på fjelltur, og startet en "hike" som jeg avsluttet da vi var fremme 3-4 timer senere. Tenkte å kikke på stats i mobilappen, men fordi det ikke var mobildekning/data på hytta vi gikk til så gikk det ikke. Har trodd i mitt hode at fitbiten syncet direkte til mobilen med blåtann, men det er tydligvis oppom deres servere før det presenteres på min mobil. Endret 3. februar 2017 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg