2.5L Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Hei! Jeg er student og har en 2 år gammel MSI PC som jeg ikke klarer å bruke lengre grunnet helt sinnsykt støynivå fra viftene. Jeg har noe ømfintlig hørsel og ønsker noe stillegående. Finnes det en ganske rimelig bærbar PC som kan kjøre Photoshop og grafikkmessig relativt enkle spill som World of Warcraft med tilnærmet 0 viftestøy? Endret 3. september 2016 av 2.5L Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Nja, laptoper har en lei tendens til å bråke under load. Men de som koster litt har som regel god kjøling som nødvendigvis ikke bråker ekstremt mye. Lenke til kommentar
2.5L Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Så hva er å anbefale da? jeg kvir meg litt for å kjøpe Gaming-PC. Da det er dette jeg har fra før (kosta 10k for et par år siden). Den har nå blitt treg og bråker noe helt forferdelig. Joda, gaming laptops har vel kraftigere vifter, men når disse PCene først blir brukt skikkelig og viftene går på høyt RPM ser jeg for meg at denne lyden er 10 ganger verre enn på en litt kraftig KONTOR-PC? Men så var det å finne en fornuftig priset med greit grafikkort også.. Hvordan er det å handle laptop brukt? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Brukt er nok det dårligste med tanke på støy mest på grunn av slitte vifter, og cpuer som trenger mye strøm. http://www.theverge.com/2015/9/2/9251275/asus-gx700-water-cooled-gaming-laptop-ifa-2015-video http://www.ultrabookreview.com/6520-fanless-ultrabooks/ Er vel 2 muligheter, men førstnevnte er nok veldig dyrt, og sistnevnte gir dårlig ytelse. Finnes vel ikke noe midt i mellom vil jeg tro. Lenke til kommentar
2.5L Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Takk for svar. Da vet jeg hvertfall om de.. så får jeg tenke litt på det Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ville skaffet noen støykansellerende hodesett. Evt renset PC-en for støv, vil nok hjelpe endel. Lenke til kommentar
2.5L Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Bump Det må da finnes noe? Dette semesteret må jeg ha meg ny PC... Rundt 7000,- Hørt at noen Asus PCer, blant annet ROG serien har effektivt og stille kjølesystem? Lenke til kommentar
2.5L Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Rense PCen jeg har for støv hjalp ikke Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Har du funnet noe?Jeg er interessert i en 15-tommer uten støy. Synes det er vanskelig å finne noe. PC-en skal kun brukes til surfing/skriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå