AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Inspirert av en tråd på KG, som hadde en del fæle svar syns jeg. Det jeg lurer på er om noen menn her inne har opplevd at en kvinne viser tydelig skuffelse eller ler av utstyret når dere har kledd av dere? Hvordan taklet dere det? Det må jo være sårende. Hadde en mann ledd av puppene mine hadde jeg ikke klart å fullføre samleiet og hadde nok slitt med å ha sex igjen, for slikt er jo veldig ydmykende, og da er selvbildet mitt ganske bra fra før... Har dere reagert slik når en kvinne har kledd av seg, for eksempel var puppene mindre enn dere trodde eller så underlivet hennes rart ut - og ga dere uttrykk for skuffelsen? Hadde dere liksom forventet noe og så sto ikke kroppen til forventningene? For eksempel du havner til sengs med DEN heite dama også viser det seg at puppene henger mye eller kjønnsleppene er veldig store? Vet ikke helt hvilke eksempler jeg skal ta for å sette i gang refleksjonen men dere skjønner nok hva jeg mener. Anonymous poster hash: d7cb5...604 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Ikke opplevd det selv. Virker ganske sykt, og jeg ville nok bare tenkt at det er henne det er noe galt med. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Det sier vel mer om kvaliteten på den personen du velger å ha sex med en noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Ikke la oss inspirere av KG... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Ikke opplevd det selv. Virker ganske sykt, og jeg ville nok bare tenkt at det er henne det er noe galt med. Det ER ganske sykt... Så derfor jeg lurer på om noen her inne har opplevd det. Anonymous poster hash: d7cb5...604 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg har aldri opplevd dette. Rett og slett barnslig og frekt å le av utstyret til andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) I den situasjonen tror jeg kvinnfolk velger å komme med spydigheter under og etter seansen. Edit: fordi spydigheter svir mer enn latter. Har du forresten hørt om henne som datet en narkoselege? Hun kjente et lite stikk før hun sovnet. Endret 3. september 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Ikke la oss inspirere av KG... Helt klart i overkant mange psykiatriske tilfeller der Endret 3. september 2016 av kriegheim 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Heldigvis ikke... men er godt over snittet så da hadde jeg antatt at det var henne det var noe galt med heldigvis. Ellers er jeg paradoksalt nok ganske sårbar når det gjelder kroppsbilde. Mest redd for at jeg skal kle av meg og noen skal le av ølmagen min Og ja, det ville være ganske ille synes jeg. Umodent og frekt å latterliggjøre noen for noe så personlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 NEI. Min er i underkant av normalen 12-13 cm, men har hatt en 30 talls sexpartnere og ingen har klaget Anonymous poster hash: 5d710...b4d Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hmm, hengepupper igjen... dette lyder kjent 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Heldigvis ikke... men er godt over snittet så da hadde jeg antatt at det var henne det var noe galt med heldigvis. Ellers er jeg paradoksalt nok ganske sårbar når det gjelder kroppsbilde. Mest redd for at jeg skal kle av meg og noen skal le av ølmagen min Og ja, det ville være ganske ille synes jeg. Umodent og frekt å latterliggjøre noen for noe så personlig. Men det er jo samme greia å le av en mage som av penisen egentlig, man skal jo ikke le av noen når de kler av seg.. Hmm, hengepupper igjen... dette lyder kjent Ut av hele innlegget leste du kun hengepupper? Anonymous poster hash: d7cb5...604 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Det spørs hva slags latter? En pikk ser jo rimelig latterlig ut, på en bra måte. Jeg har blitt ledd av på en bra måte. Ikke latterliggjort. Har aldri ledd andre veien. Endret 3. september 2016 av Sir Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Så lenge ting er rent, friskt og sunt ser jeg ingen grunn til at man skal reagere negativt, med latter eller kritikk. Jeg har heller aldri blitt ledd av, men så er jeg da også over snittet utstyrt med god margin. For all del, jeg har opplevd mye latter under sex, men det har vært fordi vi har lekt og hatt det moro - ikke fordi den ene har ledd av den andre. Anonymous poster hash: bc8c9...a59 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Min "første gang" var ganske ydmykende. Det var mye "opp og ned", kan du si, da jeg var kjempenervøs. Hun sa hun hadde ligget med mange, og aldri hadde opplevd noe lignende, og viste tydelig skuffelse, forståelig nok i guess. Det ødelagte litt for hjernen de neste gangene også, men heldigvis var det forståelige jenter som tok det fint. Anonymous poster hash: 31564...d4b Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 [ Hmm, hengepupper igjen... dette lyder kjentUt av hele innlegget leste du kun hengepupper? Anonymous poster hash: d7cb5...604 Hadde ei her som var her en liten periode som var i overkant opptatt av sine(?) hengepupper, det er nok bare derfor Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Aldri opplevd, men jeg har opplevd at en jente gråter av smerte når jeg kjører den inn. Anonymous poster hash: 9048b...c33 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Aldri opplevd, men jeg har opplevd at en jente gråter av smerte når jeg kjører den inn. Anonymous poster hash: 9048b...c33 You'd better not pout You'd better not cry You'd better not scream I'm going in dry Anonymous poster hash: bc8c9...a59 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg