greteknudsen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Hei! Jeg vurderer å kjøpe en alt-i-en-spiller fra TEAC, type MC D800. Er det noen som har erfaringer med merket, eller til og med produktet? Eventuelt forslag til andre liknende produkter i omtrent samme prisklasse? På forhånd, tusen takk! http://www.teac.com/product/mc-d800/ Endret 3. september 2016 av greteknudsen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det er vel typisk "billig" merke som de fleste andre merkene man finner på elkjøp, lefdal osv. Jeg ville ikke gått for en sånn alt i ett løsning. Lenke til kommentar
greteknudsen Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Det er vel typisk "billig" merke som de fleste andre merkene man finner på elkjøp, lefdal osv. Jeg ville ikke gått for en sånn alt i ett løsning. Hvorfor vill du ikke gått for en slik løsning? Her kan jeg få lp-spiller, cd-spiller, usb, aux og radio, med forsterker og høyttalere for en rimelig penge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Nå vet ikke jeg hva dette koster, men jeg har veldig stor tvil på at dette produserer god lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå