Kasp0me Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Heisann.En kamerat kom til meg med pcen til dattera si. Den har en helt full harddisk, ikke lastet inn noe som helst bortsett fra spill. Disken er på 120gb og er en ssd, OS er W7 og det er vel 2-3 spill på den.Jeg har sjekket den for div malvare/virus. Ryddet opp med diskopprydding, kjørt Ccleaner og malvarebytes/avg. Har også sjekket div. windows filer for abnormale størrelser, nå kommer det rare:Jeg sjekket forskjellige mapper, plutselig var de på 94GB og i andre sekundet så var de på 825kb!Sjekket en ny mappe, fant igjen 94GB gikk ut, inn igjen. 384kb!Noen gode tips?Skrudd av alle tilbakestillings innstillinger så maskina skal ikke sikkerhetskopiere systemet heller. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 reinstaller windows ☺ Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 reinstaller windows ☺ Det som er, jeg har prøvd, men finnes ingen disk og reinstallerings partisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hei! Jeg kan anbefale programmet SpaceSniffer. Den viser deg alt av filer og mapper på maskinen etter størrelse, og kan fortelle deg hvilken fil (eller filer) som er synderen. Veldig enkelt og greit program. Det er kanskje litt enklere å angripe problemet når du vet hvilken type fil det gjelder. SpaceSniffer: http://www.uderzo.it/main_products/space_sniffer/ Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Fant det ut selv. Var en mappe i windows som tok 103 gb av 118gb ssd. Fikk ikke slettet den så brukte software som låste opp filer og .exe filer som var i bruk. Stoppet exefila og sletta mappa. Alt vel! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Du må bruke diskopprydding og så trykke på 'rydd systemfiler', det er nok C:\windows\installer som er full. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Var det første jeg gjorde, var ingen filer der som tok plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå