MMyrengg Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Fractal Design Define R5 SortEVGA Power Supply 650W GOLDIntel Core i5-6600K Skylake ProsessorCorsair Hydro Series H60 CPU KjølerMSI Z170A PC MATE, Socket-1151Kingston ValueRam DDR4 2133MHz 16GBMSI GeForce GTX 1070 Armor OCKingston SSDNow UV400 240GB SSDSeagate Desktop 1TB 3.5" SSHDMS COA Win 10 Home NordicRazer Goliathus mousepadStøtsikker PC-eske Hvordan vil denne pcen takle de nyeste spill og vil denne holde i noen år fremover? Er det verdt å oppgradere in i7 prosessor? Kan nevne at jeg ikke har mye peiling på pc. Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Den pc'en ser veldig bra ut, jeg hadde gått for m.2 slot ssd, de med litt høyere fart en standard ssd. Men det er noe jeg hadde gjort, men for oss fleste, så er vanlig ssd mer enn nok. Hvis du skal kun spille, evt litt lett streaming. Det er lite å hente ved å gå for i7, Det er selvfølgelig mange spill som tjener på hyperthreading, so i7 har, men om det er verdt pengene, det er noe annet. Hvis du sjekke ut Science Studio fyren på youtube, så ser du faktisk en film der han snakker om akkurat 6600k og 6700, med noen benchmarks. Lenke til kommentar
MMyrengg Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Den pc'en ser veldig bra ut, jeg hadde gått for m.2 slot ssd, de med litt høyere fart en standard ssd. Men det er noe jeg hadde gjort, men for oss fleste, så er vanlig ssd mer enn nok. Hvis du skal kun spille, evt litt lett streaming. Det er lite å hente ved å gå for i7, Det er selvfølgelig mange spill som tjener på hyperthreading, so i7 har, men om det er verdt pengene, det er noe annet. Hvis du sjekke ut Science Studio fyren på youtube, så ser du faktisk en film der han snakker om akkurat 6600k og 6700, med noen benchmarks. Tusen takk! Da blir det nok i5 siden det ikke er så alt for mye å hente på spilling. Skal sjekke ut Science studio fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå