Fotoskrulla Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Trange smug i Bergen II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Nå heter det visst smau (utt. smæu) i Bergen synes jeg å huske, men kan huske feil. Mer enn 10 år siden sist jeg var der. Vet ikke hvor du har vært her, men kunne godt tenke meg Nordnes. God dybde og herlige detaljer på de våte brusteinene. Kunne godt tenkt meg å tatt med meg firehjulsdrevne kjøretøyet med toppfart 10 km/t på toget til bergen i sommer. Men den ene nedbørsrekorden etter den andre ga meg vaksine mot det. Skulle jeg pirke litt her så ville jeg ha klona vekk både kompaniet og grønnkvist oppe til venstre. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Flott Helene, dybd og skarp bilde, jeg sines brosteiner gjør at bilde blei mer interessant .:-) Endret 3. september 2016 av Jimmyag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Flotte bilder fra smauene i Bergen . Flott komp og med en saftig regnpåvirket fargepalett . Det er lett å se at det regner mye med ugresset overalt . Liker godt fargetonen i den våte brosteinen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg