Niklasp Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Svar på et par enkle spørsmål og bli med i trekningen.KONKURRANSE: Du kan vinne Sonys toppmodell, Xperia X Performance Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Denne sier jeg ja takk til - akkurat den smarttelefonen jeg har vurdert å kjøpe selv. EDIT: Kan man velge ønsket farge på telefonen hvis man vinner? Endret 2. september 2016 av PaladinNO 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Do want Endret 3. september 2016 av FrihetensRegn 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Do want Å, jeg trodde et øyeblikk du sa "Du vant" ;_; 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Vil vinne. Har dilla på Sony 1 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Eg treng denne. Den gamle driv og kræsjar og startar på nytt, og GPSen har ikkje fungert skikkeleg på over eit år. Eg ville ha kjøpt ny, men har brukt opp alle pengane mine på å gifte meg, bygge hus og få barn. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå