Syar-2003 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Jævlig irriterende at IOS skal krølle til rekkefølgen på SMS hver gang det er oppdatering. Flott at tusenvis av sms kom i dag 19:43. Andre enn meg som får dette?Det er nok bruker relatert.Har aldri hørt om eller opplevd liknende . Ei heller fra familie og bekjente med iPhone. Kanskje på tide å arkivere SMSene på en alternativ måte istedet for å ha tusenvis av de i telefonen/icloud. Endret 11. november 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Er ikke noe jeg har klusset med. Men ja, skulle gjerne ha pensjonert SMS, men får innkallelser til legetime, tannlege, service osv per sms, så da er det greit å vite når man fikk smsen. Tror det er tredje gang at rekkefølgen er krøllet til etter en IOS oppdatering.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 De skal visst synce iMessage, men det skulle jo allerede vært lansert. Og jeg tror ikke de hadde noen planer om å synce sms samtidig, selv om utrolig mange iphone-brukere tror at sms ER iMessage på grunn av Apples elendige bruk av uttrykk... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Trenger å bytte skjerm på min 7 Plus. Trenger reperatørene tilgang til innstillinger på tlf, eller er det greit at jeg sender den inn med alle låsene på? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Noen cyber monday tilbud på herdet skjermbeskyttelse? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Trenger å bytte skjerm på min 7 Plus. Trenger reperatørene tilgang til innstillinger på tlf, eller er det greit at jeg sender den inn med alle låsene på? De kan trenge å wipe den, ja. Ta en sikker backup med iTunes og resett telefonen. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Trenger å bytte skjerm på min 7 Plus. Trenger reperatørene tilgang til innstillinger på tlf, eller er det greit at jeg sender den inn med alle låsene på? Den wipes garantert, eller erstattes av en ny enhet - om de ikke ber deg fjerne/slå av Finn iPhone før du leverer den, lurer jeg på hva slags verksted det er snakk om. Hvis Finn iPhone er slått på og du skal få en swap-enhet, må du slå av det remote eller i verste fall må telefonen tilbake til deg igjen, før den sendes tilbake til verkstedet. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Plukket opp en iPhone 7 på Black Friday og har egentlig vært storfornøyd. Eneste jeg ønsker meg er muligheten for å åpne linker i mail appen i andre nettlesere enn Safari. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 iOS 11.2 er ute. Burde legges inn ASAP på grunn av en kjempe bug med notifikasjoner som får telefoner med iOS 11.1.X til å gå i fullstendig bootloop om du mottar feil type notifikasjoner på datoen 2. Desember! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Noen andre som opplever at emailer ikke laster hele over 4G? Går fint over WiFi men oved 4G laster ikke innholdet i mailen. Gjerne kun banneren. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Apple vil altså bytte batterier for $29 for å bøte på en enorm PR-tabbe ifm. en egentlig temmelig positiv funksjon. Mer her: https://www.apple.com/iphone-battery-and-performance/ Mitt spørsmål: Får vi dette her? Mitt batteri er allerede under 85% av original kapasitet. Jeg kjøpte riktignok telefonen på dag 1 (natch), og har aldri brydd meg om å liksom "ta hensyn til batteriet" eller noe sånt piss. Telefonen skal brukes slik jeg vil bruke den, og hvis den ikke holder med lenger byttes den ut. Det er ikke bare fordi jeg liker det slik, men fordi arbeidsdagen fungerer slik. Endret 30. desember 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Ok. Bare å vente litt og kjøpe iPhone X. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Ok. Bare å vente litt og kjøpe iPhone X. Sure, men hvis du bytter batteriet på gamlefonen før du selger den kan du jo få litt mer for den Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Apple vil altså bytte batterier for $29 for å bøte på en enorm PR-tabbe ifm. en egentlig temmelig positiv funksjon. Mer her: https://www.apple.com/iphone-battery-and-performance/ Mitt spørsmål: Får vi dette her? Mitt batteri er allerede under 85% av original kapasitet. Jeg kjøpte riktignok telefonen på dag 1 (natch), og har aldri brydd meg om å liksom "ta hensyn til batteriet" eller noe sånt piss. Telefonen skal brukes slik jeg vil bruke den, og hvis den ikke holder med lenger byttes den ut. Det er ikke bare fordi jeg liker det slik, men fordi arbeidsdagen fungerer slik. Vi får det i Norge ja. Vil koste 299kr for batteribytte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Bra Apple ikke får drive på som de vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Bra Apple ikke får drive på som de vil. Apple får holde på som DU/VI vil. Det er fortsatt frivillig å kjøpe produktene deres. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Rett i forsvar med en gang ja. Blir fint å få denne oversikten over batteri nativt i iOS, enda en tilleggssak man slipper å installere. Endret 30. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg forsvarer ikke Apple, jeg informerer om «valgfriheten»vi har i et kapitalistisk system. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Apple vil altså bytte batterier for $29 for å bøte på en enorm PR-tabbe ifm. en egentlig temmelig positiv funksjon. Mer her: https://www.apple.com/iphone-battery-and-performance/ Mitt spørsmål: Får vi dette her? Mitt batteri er allerede under 85% av original kapasitet. Jeg kjøpte riktignok telefonen på dag 1 (natch), og har aldri brydd meg om å liksom "ta hensyn til batteriet" eller noe sånt piss. Telefonen skal brukes slik jeg vil bruke den, og hvis den ikke holder med lenger byttes den ut. Det er ikke bare fordi jeg liker det slik, men fordi arbeidsdagen fungerer slik. Vi får det i Norge ja. Vil koste 299kr for batteribytte. Har du kilder på at dette vil gjelde her? For det står 799,- her enda: https://support.apple.com/no-no/iphone/repair/service/pricing Bra om det er sant, skal vurdere dette får å gi min 6s litt ekstra liv Min telefon har ikke begynt å spare på batteriet enda, men når jeg har den parret med min Garmin Fenix 5 hele dagen, så går batteriet litt fortere enn jeg skulle ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå