Megaoctane Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Opplevde noe av det samme for en stund siden. Lot mobilen lades helt ut før jeg ladet den opp igjen med den medfølgende laderen. Batteriet ble tappet ned slik du beskriver helt til det kom til ca 60%, så stoppet det opp i lang tid. Så raste det ned til 25% før det igjen stod helt stille. Sånn holdt det på helt til 0% Virker det bra nå? så jeg burde la den lade helt ut og så lade den opp igjen? Jeg endte med å slå den av og sette til lading for 20min siden. oppdaterte til 11.0.3 for flere dager siden. Edit 1: slo den på nå. har ladet 0% mens den har vært slått av. Edit 2: den har slåt seg av. ber om å bli tilkoblet strøm. Edit 3: Stått tilkoblet i 1 time. Nå er telefonen helt død. slår seg ikke på. viser ingenting på skjermen. koblet til diverse strømenheter, ingen liv. Blir tur til eplehuset i morgen tror jeg. Endret 22. oktober 2017 av Megaoctane Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Kan noken prøve å søke etter "infuse 5" på Appstore ? Søker etter Spotify f.eks så får man opp treff. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Funker ikke her. Samme "kan ikke koble til"-feil her. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Nope Endret 23. oktober 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Bruker Apple Music på min iphone 7 plus... Ser at på noken sanger står det "direktesendt" og andre er det vanlig. Linker til dei 2 sangene som er avbilda. https://itunes.apple.com/no/album/theme-from-jurassic-park-jurassic-park-soundtrack-version/id61944344?i=61944349 https://itunes.apple.com/no/album/journey-to-the-island-jurassic-park-soundtrack-version/id61944344?i=61944355 https://imgur.com/a/H6ste sjå imgur ablum eller spoiler for bilde eksempel Endret 25. oktober 2017 av rvenes Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Opplevde noe av det samme for en stund siden. Lot mobilen lades helt ut før jeg ladet den opp igjen med den medfølgende laderen. Batteriet ble tappet ned slik du beskriver helt til det kom til ca 60%, så stoppet det opp i lang tid. Så raste det ned til 25% før det igjen stod helt stille. Sånn holdt det på helt til 0% Virker det bra nå? så jeg burde la den lade helt ut og så lade den opp igjen? Jeg endte med å slå den av og sette til lading for 20min siden. oppdaterte til 11.0.3 for flere dager siden. Edit 1: slo den på nå. har ladet 0% mens den har vært slått av. Edit 2: den har slåt seg av. ber om å bli tilkoblet strøm. Edit 3: Stått tilkoblet i 1 time. Nå er telefonen helt død. slår seg ikke på. viser ingenting på skjermen. koblet til diverse strømenheter, ingen liv. Blir tur til eplehuset i morgen tror jeg. Har fått en iPhone 6S som lånetelefon fra jobb. er det lurt å gjenopprette fra iCloud med tanke på de problemene jeg hadde med iPhone 7? mister alt av SMS.. resten bør være på iCloud.. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hei igjen. Beklager at jeg uteble litt. Batteriet på min iPhone 7 fungerer bedre etter at jeg fulgte den oppskriften, men oppdateringen til iOS 11.1 beta 5 gjorde en større forskjell. Jeg ville latt være å ta gjenopprette lånetelefonen fra backup. Du blir forhåpentligvis ikke så lenge uten telefon, og i beste fall får du ny. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Takk. Endte opp med å sette opp som ny telefon. Eplehuset har inntil 6 dager behandlingstid + venting for deler/erstatning. Håper jeg får en ny erstatningstelefon. Stoler ikke helt på den gamle. Men kan godt være bare batteriet var defekt. Den har nå ligget til behandling siden tirsdag. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Noen som har tips til bra glass/plast beskyttelse som limes på baksiden av 7 Plus? Det finnes mye for fronten, men tenkte å kjøre «nude» igjen og da lime på beskyttelse bak og kanskje sidene for bedre grep... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 dbrand eller slickwraps Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg brukte Phantom Glass Face. Fullbeskyttelse, men føltes som nude. Problemet var at glasset satt lavere enn resten av beskyttelsen, og hjørnene ikke tålte mye. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Slickwraps bestilt. De hadde en kampanje med 50% på alt, kostet 106kr inklusive frakt. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 For å avslutte min livshistore... eplehuset bestilte ny erstatningsenhet. den ankom i går. skal plukke opp senere på kvelden i dag. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Teksten på søkeresultater på google er plutselig blitt så lysere/svak blå! Hva faen har skjedd Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Teksten på søkeresultater på google er plutselig blitt så lysere/svak blå! Hva faen har skjedd Safari? iOs versjon? andre nettlesere? Alt som normalt på 11.2 beta her. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Jævlig irriterende at IOS skal krølle til rekkefølgen på SMS hver gang det er oppdatering. Flott at tusenvis av sms kom i dag 19:43. Andre enn meg som får dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Mine SMS har samme rekkefølge nå som før iOS 11.1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå