Henrik C Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Hadde aldri kjøpt 32GB. Det ryker fort noen gigabyte på litt musikk offline på Spotify, noen gigabyte til på apper, noen på bilder og plutselig er du tom. Kjedelig å måtte slette apper for å kunne ta nye bilder. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Power var utsolgt for iP7 128GB de hadde på tilbud til 6,8k. Så fikk ordnet meg tilbud gjennom Telenor. Så, 128GB Et spørsmål: Kan jeg overføre kopien fra SE med versjon 9.3 til iPhone 7eren? Endret 19. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Nei, dessverre. iPhone 7 sitt originale ios er 10. Uansett så går ios sin restore-funksjon utelukkende ut på innstillinger, filer, meldinger o.l., ikke selve OS'et. Dét blir alltid oppgradert til nyeste versjon når man kjører restore. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Yeah, takk for svar. Det merket jeg nå Gikk fint det. Var bare redd jeg måtte oppdatere SEen til iOS 10! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det går helt fint det. Du kan gjenopprette backup fra eldre versjoner til nyere, men ikke backup fra nyere til eldre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ja stemmer når du sier det. Ordentlig uvandt med en tyngre telefon enn SE. Merker lillefingeren blir for sliten av å ha den hvilende under med lightning-inngangen ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Godt du ikke gikk for flytebryggen 7 Plus da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Dobbel Endret 19. mai 2017 av Mala Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Haha damn. Hadde fått skjev lillefinger av det Håper jeg ikke får det av denne ..... Er det noen måte å gjøre notifikasjonene som detter ned øverst, i en mørkere farge? Synes det var litt for ensfarget og svakt å se om man får notifikasjoner fra feks Snapchat. Batteri: 5 timer bruk, 14t ventemodus. 28% igjen. Hmm. Endret 20. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Denne tråden dau? Har oppdaget to prikker under skjermen. De er ikke like i form av styrken de lyser opp. Hva faen er dette for noe? "Stuck pixels" på iPhone 7. Wow bra jobba Apple. Hatt den ikke en uke en gang og må levere den inn. Herlig. Endret 25. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Haha damn. Hadde fått skjev lillefinger av det Håper jeg ikke får det av denne ..... Er det noen måte å gjøre notifikasjonene som detter ned øverst, i en mørkere farge? Synes det var litt for ensfarget og svakt å se om man får notifikasjoner fra feks Snapchat. Batteri: 5 timer bruk, 14t ventemodus. 28% igjen. Hmm. Har selv samme problem med batteriet til iPhone 7. Har nå nullstilt telefonen og satt den opp som en helt ny telefon. Ikke apper eller iCloud er logget inn med. Likevel løpet av natta brukte telefonen 17% og nå totalt 30% etter 13 timer ventemodus. Skal sende inn telefonen til reparasjon når jeg flytter til Norge igjen snart og har snakket Apple kundeservice med det så det skulle de fikse meg med Garantien. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Hmm skjønner. Det er kjipt. Noen som har erfaring med skjermbeskyttelse i glass? Funker 3D touchen bra likevel, eller er det best å kjøpe film? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 har glass på min 7èr og merker ikke noe negativt. Lenke til kommentar
makila Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Noen som har erfaring med vanntett deksel til iPhone 7? Type Lifeproof etc. Bør være raskt å ta av og på, og viktig at lyden for meg og de jeg snakker med er god. Telefonen får en del juling på jobb (hydraulikkolje, mistes i bakken osv.), samt at jeg bruker den som kartplotter i båten. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Noen som har prøvd ios 11 beta 1? Jeg hopper nok ikke på selv før tidligst beta 3 eller nyere men om noen her har lekt seg med beta 1 så lurer jeg på om man endelig har fått ordforslag med det norske tastaturet til Apple? Såkalt quicktype på engelsk. Om noen er på beta 1 så er jeg takknemlig for svar på om dette endelig er på plass eller ei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Er veldig, veldig giret på iOS 11. Ble så glad når Apple endelig å åpnet opp litt rundt control center biten Lurte på å legge den inn på iPad`en siden det stort sett ikke brukes, men har ikke helt funnet tid til det enda oppi all denne jobbinga. Er ikke helt overbevist over hvordan det ser ut, litt for mye luft mellom ikonene og ser ganske merkelig ut i grunn..men det kan vel alltids ordnes underveis. Og ikke minst, bort med den helt utrolig nakkeskudd verdige volumboksen man pent får plantet midt på skjermen Endret 11. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Kjører selv iOS 11 på iPhone 7 Plus og iPad Pro 9,7-tommer og vil anbefale deg å holde deg unna inntil videre. Ny videoavspiller som skaper store utfordringer. Plex fungerer ikke, over 50% av videoavspillere i Safari fungerer ikke, NSB-appen fungerer ikke. Temmelig mye som ikke fungerer. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Kjører selv iOS 11 på iPhone 7 Plus og iPad Pro 9,7-tommer og vil anbefale deg å holde deg unna inntil videre. Ny videoavspiller som skaper store utfordringer. Plex fungerer ikke, over 50% av videoavspillere i Safari fungerer ikke, NSB-appen fungerer ikke. Temmelig mye som ikke fungerer. Har lagt inn iOS beta 1 på iPhone 7 Plus og iPad Air 2 og har ingen av de problemene du nevner. Har hatt det siden mandag og ikke hatt noe problemer med mine daglige oppgaver! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Men har ios 11 fått ordforslag i Apple sitt tastatur alá quicktype? Dere som tester betaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå