Lami Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Betyr push at den henter mail selv? Jeg har på hent på 4 av 6 kontoer, og mail bruker 5% batteri. Endret 14. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Exchange + Online + Microsoft Fetch Lenke til kommentar
mariuselv Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Clean install i går, 46% strøm da jeg la meg og 26% da jeg sto opp 8 timer senere. Skal teste med airplane-mode i kveld Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Men hva er det som trekker strøm? Hva forteller batteri oversikten? 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Lad batteriet fullt. Koble fra på natta. Sjekk batteri oversikten på morgenen. Kan hende det er en oppdatering av en app som henger? Eller så holder iCloud med backup av bilder/videoer Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Her er min test den natta uten Wifi og 4G Edit: Lastet opp korrekte bilder Endret 18. februar 2017 av sprintball96 Lenke til kommentar
mariuselv Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hadde brukt telefonen en del så det ville gi uriktig utlesing tror jeg. Skal lade opp til 100% før jeg legger den bort for natta neste gang; da bør synderen dukke opp Lenke til kommentar
mariuselv Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Testet med flighmode: 8t og -5% på batteriet. Mye mindre enn sist natt, men fortsatt en del synes jeg. Det kan være at ios jobber med indeksering fortsatt etter at jeg foretok en clean install på fredag, men tviler litt på det. Lenke til kommentar
kampfrosk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Nettopp fått meg en iPhone 7, 128gb Jet black. Hva er egentlig bakdekselet laget av? Er det plast helt gjennom? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Aluminium 7000 legering. EDIT: Jet Black ja, litt annen behandling der i forhold til vanlig sort. Du kan lese om prosessen her: https://www.wired.com/2016/09/apple-jet-black-iphone-none-more-black/ Når det er sagt har du valgt den verste iPhone 7 modellen som tenkes kan når det gjelder mottakelighet for striper og annet dritt, men legger du den i ett deksel som Apple faktisk selv anbefaler bør det jo gå greit. Men gratulerer med ny telefon, den er helt rå! Overgangen (igjen) fra Android til iOS har aldri føltes mere rett og behagelig Endret 21. februar 2017 av Mala Lenke til kommentar
kampfrosk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Aluminium 7000 legering. EDIT: Jet Black ja, litt annen behandling der i forhold til vanlig sort. Du kan lese om prosessen her: https://www.wired.com/2016/09/apple-jet-black-iphone-none-more-black/ Når det er sagt har du valgt den verste iPhone 7 modellen som tenkes kan når det gjelder mottakelighet for striper og annet dritt, men legger du den i ett deksel som Apple faktisk selv anbefaler bør det jo gå greit. Men gratulerer med ny telefon, den er helt rå! Overgangen (igjen) fra Android til iOS har aldri føltes mere rett og behagelig Takk for svar! Og ja, jeg har endt opp med en vandrende ripemagnet. Ba om matt svart, men fikk jet svart. Selger misforsto nok, men jeg kjøpte med et Apple lærdeksel som jeg bruker uansett. Hadde et slik deksel på 6'ern da jeg hadde den og synes konseptet var veldig bra! Så dekselet blir på. Hadde kommet hjem da jeg oppdaget "feilen", men det går bra! Endret 21. februar 2017 av kampfrosk Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) er ikke matt svart ganske ille med riper også? husker hvordan den første sorte iphone 5 var før de gikk over til space grey på 5s Endret 21. februar 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Tenkte det samme ^ Er vel kun anodisert svart, dvs under er blankt alu som viser seg hvis det svarte blir skrapt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Greier uansett ikke bli komfortabel med iPhone designet uten deksel da den er for tynn og avrundet, så her går det også i Apple sitt lærdeksel Endret 22. februar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg har hatt min matt sort en stund nå, og tok av deksel etter to uker. Ingen riper på baksiden. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hatt iphone i noen mnd nå og har null riper eller merker ,har brukt apple deksel,den ser forsatt ny ut,håper jeg klarer å holde den slik frem til den skal selges når nye iphone kommer ut Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 er ikke matt svart ganske ille med riper også? husker hvordan den første sorte iphone 5 var før de gikk over til space grey på 5s Jeg har ingen riper på min matt svarte. Men det kommer nok an på bruken selvsagt. Jeg er snill mot telefonen Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg har klart å få en hårtynn ripe i glasset på min matte sorte. Aner ikke hvordan det skjedde. Surt... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Jeg har klart å få en hårtynn ripe i glasset på min matte sorte. Aner ikke hvordan det skjedde. Surt... Ett ørlite sandkorn på bordet, og så legger man telefonen med glasset ned for å beskytte det; og så skyver man den litt bortover... Jeg har begynt å legge den med glasset opp. Skjer mindre med glasset da Endret 22. februar 2017 av ozone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå