Hedonism Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg la inn ios 10.3 beta 1 på iPhone 7 Plus'en min i går og wow, mobilen er virkelig markant raskere i bruk. Om dette henger mest sammen med rene optimaliseringer og endring av animasjoner eller det nye filsystemet (APFS) de har introdusert i denne versjonen vet jeg ikke men jeg er ganske imponert. Alt fra å bytte mellom applikasjoner og skrolling føltes raskere. Og for en gangs skyld tror jeg ikke det er placebo pga nytt versjonsnummer. Det var mulig å utnytte en feil i systemet ved å aktivere AssistiveTouch, og gjøre et eller annet med denne samtidig som man trykket på hjem knappen. (Eller noe sånt, husker ikke hvordan jeg gjorde det). Resultatet ble at alle former for animasjoner ble borte, og når du trykket på en app eller hjemknapp reagerte den umiddelbart. Det var helt fantastisk, for opplevelsen ble så mye bedre da alt gikk fort. Dessverre går ikke dette lenger. Håper dette kan være valgfritt på nye oppdateringer. Følelse av at systemet går fortere er utelukkende positivt for alle. Jeg kjenner til den bug'en ja, men den har som du nevner ikke vært mulig å få til lengre. Tror de fikset den når ios 9.3.5 kom om jeg husker rett. Husker den gjorde iPhone 6S Plus'en min kjemperask. Så det er synd man ikke kan deaktivere animasjonene helt, men de flyter ihvertfall en god del bedre på 7 Plus'en min nå med 10.3 beta 1 enn de gjorde med 10.2.1 og tidligere versjoner. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Sikkert et dumt spørsmål; men funker SMS også med WiFi-calling når man ikke har cellular-signal tilgjengelig? Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Sikkert et dumt spørsmål; men funker SMS også med WiFi-calling når man ikke har cellular-signal tilgjengelig? Fra Telenor sin side: Du trenger ikke mobilsignal for å ringe eller sende SMS, kun tilgang til WiFi Så det burde fungere. Endret 7. februar 2017 av tiefling 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Ja , kan bekrefte at det fungerer med SMS over Telenor Wifi . 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hvordan er de siste beta utgavene så langt for de som har prøvd? Batteritiden? Kjente problemer? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Både iOS 10.3 Beta 1 og 2 har vært upåklagelig når det gjelder batteri. Hvert fall for meg. Batteriet holder i 1,5 dag, noe som har vært normalt for meg siden jeg fikk min iPhone 7 Plus. Kan heller ikke si at jeg opplever noen bugs. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Både iOS 10.3 Beta 1 og 2 har vært upåklagelig når det gjelder batteri. Hvert fall for meg. Batteriet holder i 1,5 dag, noe som har vært normalt for meg siden jeg fikk min iPhone 7 Plus. Kan heller ikke si at jeg opplever noen bugs. Jeg sier meg enig i at beta'ene fungerer fint til daglig bruk, beta 1 hadde noe smårusk men beta 2 av ios 10.3 har fungert strålende så langt med grei batteritid og ingen nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Høres lovende ut Har litt lyst å enrolle meg igjen for å oppleve det nye filsystemet og effekten der Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Helt klart verdt det for min del. Beta 2 fikset opp det lille som var å utsette på beta 1 av det jeg opplevde. Endret 8. februar 2017 av Enquad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Har i grunn aldri gått på en smell ved tidligere beta tester, så nå har jeg lagt innpå siste utgave Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Må si førsteinntrykket er kjempe bra!! Alt fra den nye animasjonen og enda kjappere bytting mellom apper og respons er helt konge! Så nydelig av Apple å bare smette inn en ny type filssystem En allerede lynkjapp telefon ble hakket vassere gitt :kr Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Nå fikk jeg lyst til å kjøre beta også, er det virkelig så bra altså? Syns min 6s er ganske kjapp jeg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Er den kjapp i beta, blir den kjapp i release. Hvis den ikke blir kjapp i release var det en god grunn til det, og da burde du aldri ha installert til å begynne med. Endret 9. februar 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Hvordan merker du effekten av APFS på iPhone? Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 OSet er merkbart kjappere på håndtering av apper samt halvert oppstartstid kontra 10.2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Hvor mange % strøm bruker deres iPhone 7 løpet av natten? (ikke Plus versjonen) Jeg synes min telefon bruker veldig mye løpet av natten. Inatt da jeg la meg hadde jeg 13%, var flatt når jeg våknet.. Hvorfor ikke lade over natta? Ja, jeg vet at brannvesenet ikke anbefaler dette, men har man ikke røykvarslere i hvert rom da? Det fikk vi ordre om sist brannvesenet var her. Så da kan det umulig være så farlig å lade om natten? Det er dessuten alltid de siste prosentene som går raskest. Min 6s bruker maks 2 prosent over natta hvis den er på 90% når jeg legger meg Endret 11. februar 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Hvor mange % strøm bruker deres iPhone 7 løpet av natten? (ikke Plus versjonen) Jeg synes min telefon bruker veldig mye løpet av natten. Inatt da jeg la meg hadde jeg 13%, var flatt når jeg våknet.. Hvorfor ikke lade over natta? Ja, jeg vet at brannvesenet ikke anbefaler dette, men har man ikke røykvarslere i hvert rom da? Det fikk vi ordre om sist brannvesenet var her. Så da kan det umulig være så farlig å lade om natten? Det er dessuten alltid de siste prosentene som går raskest. Min 6s bruker maks 2 prosent over natta hvis den er på 90% når jeg legger meg Du kan da vel umulig ha særlig til omløp i hodet? Så fordi at det er airbag på bilen din, så kan det umulig være farlig å kjøre rett i en bergvegg? Når det er sagt, så kan jeg forstå "umodenheten" din hvis du aldri har opplevd en brann. Jeg kan love deg at om det begynner å brenne så er det bra farlig å lade om natten. Selv om du har røykvarsler. Det eneste du sannsynligvis oppnår med å ha røykvarsler- er at du sannsynligvis kommer deg ut av huset før det er i full fyr. Hvis du ikke sover tungt på grunn av at du har innhalert røyken i søvne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå