RamGuy Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Tror du blander EarPods med AirPods nå? 2 Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Tror du blander EarPods med AirPods nå? Helsikke. Dama som leste høyt, så den gikk jo til helvette. Jaja. Takk 1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Noen her som har inside info om hvor lang tid det tar før det kommer inn iPhone 7 Plus 128gb i svart til nettbutikkene? Ser bare ubekreftede datoer. Ser at 32gb er tilgjengelig, men det blir for snaut for mitt bruk. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Noen her som har inside info om hvor lang tid det tar før det kommer inn iPhone 7 Plus 128gb i svart til nettbutikkene? Ser bare ubekreftede datoer. Ser at 32gb er tilgjengelig, men det blir for snaut for mitt bruk. Ser ut som det kun er Apple Store som har sort 128 klar; Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) står LTE på min. Står 4G eller 4G+ på min 7plus, når det ikkje står Telenor-Wifi da. Endret 4. januar 2017 av rvenes Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 står LTE på min. Står 4G eller 4G+ på min 7plus, når det ikkje står Telenor-Wifi da. Hmmm...jeg har Telia og hos meg er det ikke 4G+. Spurte Telia som påsto at det var ios som ikke hadde det tegnet. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 står LTE på min. Står 4G eller 4G+ på min 7plus, når det ikkje står Telenor-Wifi da. Hmmm...jeg har Telia og hos meg er det ikke 4G+. Spurte Telia som påsto at det var ios som ikke hadde det tegnet. Har aldri sett noe 4G+ på min iPhone 7 Plus med Telenor heller, kun 4G. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Samme her, kun 4G symbol i områder med 4G+ dekning. OneCall^ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ja, det kan stemme det! Kun 4G, men aldri LTE i allefall. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Noen her som har inside info om hvor lang tid det tar før det kommer inn iPhone 7 Plus 128gb i svart til nettbutikkene? Ser bare ubekreftede datoer. Ser at 32gb er tilgjengelig, men det blir for snaut for mitt bruk. Ser ut som det kun er Apple Store som har sort 128 klar; gg.PNG 10k for en mobil? Er det ikke billigere å kjøpe en med mindre lagringsplass og heller sette inn et minnekort? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Å slippe minnekort er en av gledene med iOS og iPhone, jeg liker virkelig ikke måten dette blir håndtert på f.eks S7 Edge som jeg hadde tidligere. På ett eller annet tidspunkt blir det bare rot og surr. Da foretrekker jeg heller ett lynraskt internt minne av topp kvalitet, men det koster på en Apple telefon.. Endret 4. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Å slippe minnekort er en av gledene med iOS og iPhone, jeg liker virkelig ikke måten dette blir håndtert på f.eks S7 Edge som jeg hadde tidligere. På ett eller annet tidspunkt blir det bare rot og surr. Da foretrekker jeg heller ett lynraskt internt minne av topp kvalitet, men det koster på en Apple telefon.. Haha, å ikke ha en egenskap, er nå en egenskap. Visste du at du kan slippe å bruke minnekort på andre telefoner også? :O Du kan umulig være seriøs. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Problemet er jo at veldig mange produsenter bruker minnekortstøtten som en slags unnskyldning for å selge telefonene med lite intern minne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Å slippe minnekort er en av gledene med iOS og iPhone, jeg liker virkelig ikke måten dette blir håndtert på f.eks S7 Edge som jeg hadde tidligere. På ett eller annet tidspunkt blir det bare rot og surr. Da foretrekker jeg heller ett lynraskt internt minne av topp kvalitet, men det koster på en Apple telefon.. Haha, å ikke ha en egenskap, er nå en egenskap. Visste du at du kan slippe å bruke minnekort på andre telefoner også? :O Du kan umulig være seriøs. Jo, men hva gjør men når en toppmodell bare kommer med begredelige lusne 32Gb? Android og alt det ekstra lasset med Samsung ware kommer ikke gratis Nå var det jo du som luftet ditt geniale forslag om billigere telefon og minnekort supplering...luring. Endret 4. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Å slippe minnekort er en av gledene med iOS og iPhone, jeg liker virkelig ikke måten dette blir håndtert på f.eks S7 Edge som jeg hadde tidligere. På ett eller annet tidspunkt blir det bare rot og surr. Da foretrekker jeg heller ett lynraskt internt minne av topp kvalitet, men det koster på en Apple telefon.. Haha, å ikke ha en egenskap, er nå en egenskap.Visste du at du kan slippe å bruke minnekort på andre telefoner også? :O Du kan umulig være seriøs. Jo, men hva gjør men når en toppmodell bare kommer med begredelige lusne 32Gb? Android og alt det ekstra lasset med Samsung ware kommer ikke gratis Nå var det jo du som luftet ditt geniale forslag om billigere telefon og minnekort supplering...luring. Ja det var jeg som sa det. Har da ikke motsagt meg selv. Skjønner ikke hva du vil frem til her. Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Å slippe minnekort er en av gledene med iOS og iPhone, jeg liker virkelig ikke måten dette blir håndtert på f.eks S7 Edge som jeg hadde tidligere. På ett eller annet tidspunkt blir det bare rot og surr. Da foretrekker jeg heller ett lynraskt internt minne av topp kvalitet, men det koster på en Apple telefon.. Utfordringen på min 128GB er hvordan jeg skal klare å fylle den opp! Fortsatt 90GB ledig med masse iTunes filmer, Spotify lister, apper o.l. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg har begynt å toge til jobb, og i den forbindelse har en følgende ønske fra telefonen min: Si fra når toget er på stasjonen jeg skal til! Hvorfor finner jeg ingen apper som klarer dette? Jeg trenger ikke en app som synkroniseres med alle togruter i verden - bare denne enkle funksjonen: Om GPSen er innenfor X meter fra Y, så gi med en beskjed. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg har begynt å toge til jobb, og i den forbindelse har en følgende ønske fra telefonen min: Si fra når toget er på stasjonen jeg skal til! Hvorfor finner jeg ingen apper som klarer dette? Jeg trenger ikke en app som synkroniseres med alle togruter i verden - bare denne enkle funksjonen: Om GPSen er innenfor X meter fra Y, så gi med en beskjed. Denne muligheten har du allerede på telefonen din. Legg inn en aktivitet på påminnelser, og trykk på info tegnet. Velg hvilket sted den skal påminne deg, her kan du også velge hvilken omkrets fra Y den skal varsle om. Det skal vell også fungere og gjenta denne påminnelsen, slik at du skal slippe å opprette en ny hver dag. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg har begynt å toge til jobb, og i den forbindelse har en følgende ønske fra telefonen min: Si fra når toget er på stasjonen jeg skal til! Hvorfor finner jeg ingen apper som klarer dette? Jeg trenger ikke en app som synkroniseres med alle togruter i verden - bare denne enkle funksjonen: Om GPSen er innenfor X meter fra Y, så gi med en beskjed. Denne muligheten har du allerede på telefonen din. Legg inn en aktivitet på påminnelser, og trykk på info tegnet. Velg hvilket sted den skal påminne deg, her kan du også velge hvilken omkrets fra Y den skal varsle om. Det skal vell også fungere og gjenta denne påminnelsen, slik at du skal slippe å opprette en ny hver dag. Åja, jeg pleier å bruke den for å minne meg på å stikke på apoteket... Glimrende ide, skal teste i morgen! Takk! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Å slippe minnekort er en av gledene med iOS og iPhone, jeg liker virkelig ikke måten dette blir håndtert på f.eks S7 Edge som jeg hadde tidligere. På ett eller annet tidspunkt blir det bare rot og surr. Da foretrekker jeg heller ett lynraskt internt minne av topp kvalitet, men det koster på en Apple telefon.. Utfordringen på min 128GB er hvordan jeg skal klare å fylle den opp! Fortsatt 90GB ledig med masse iTunes filmer, Spotify lister, apper o.l.Begynn å filme selv -med høy oppløsning , da går det unna med lagringsplass. Endret 4. januar 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå